E72,jakość wykonania

Data: 2009-11-29 00:39:52
Autor: Jakub Danecki
E72,jakość wykonania
 km wrote:
Proszę o wrażenia z użytkowania następcy E71,głównie
pod kątem wykończenia, spasowania itd.pzdr.

Mam złe wieści - widziałem kilka sztuk i jakość wykonania i wykończenia
jest znacznie niższa niż w przypadku e71. Może nie wygląda, jakby miał
się rozpaść, ale widać krzywą schodzącą. Przykłądy wad w egzemplarzu,
który oglądałem szczegółowo: klapka baterii wygląda, jakby nie do końca
pasowała (jakby trochę za mała była), wycieki światła z podświetlenia
klawiatury przed niedopasowane do obudowy klawisze, same klawisze (te
płaskie duże pod ekranem) można paznokciem podważyć i wydaje się, że
odrobina większego ruchu i odpadną, dużo elementów niespasowanych. Ale
całość nie skrzypiała (jeszcze).

Jakub

E72,jakość wykonania