E72,jakość wykonania

Data: 2009-11-30 11:44:10
Autor: Seba
E72,jakość wykonania
Dnia Sat, 28 Nov 2009 05:23:41 +0000 (UTC), km napisał(a):

E71 wiem że jest bezbłędne

Nie do końca - mam go kilka miesięcy i jestem generalnie zadowolony z
niego, jednakże bateria nie jest najwyższych lotów. Wytrzymuje mi
średnio 2 dni (bez wyłączania telefonu np. na noc), przy naprawdę
umiarkowanym użytkowaniu (bez BT, WiFi).
Fakt faktem, że w dzisiejszych warunkach nie ma problemu z doładowaniem
telefonu - jednak lekko irytujące jest, że potrafi nie wytrzymać
weekendu bez doładowania.
Poza tym telefon bardzo poprawny - podejrzewam że znowu dłuugo nie będę
go zmieniał (poprzednią N6230i używałem bodajże 5 lat) ponieważ ma
wszytsko to co jest mi potrzebne do codziennej jego eksploatacji. --
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-11-30 10:51:01
Autor: Waldek Godel
E72,jakość wykonania
Dnia Mon, 30 Nov 2009 11:44:10 +0100, Seba napisał(a):

[...]

Weź sobie wypożycz iPoo czy coś z Androidem. Na tydzień wystarczy. Będziesz
zadowolony bezapelacyjnie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-30 12:20:03
Autor: Seba
E72,jakość wykonania
Dnia Mon, 30 Nov 2009 10:51:01 +0000, Waldek Godel napisał(a):

Wiesz Waldek - takie wstawki to możesz sobie pozostawić dla innych. Po
mnie to spływa.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2009-11-30 11:36:13
Autor: Waldek Godel
E72,jakość wykonania
Dnia Mon, 30 Nov 2009 12:20:03 +0100, Seba napisał(a):

Wiesz Waldek - takie wstawki to możesz sobie pozostawić dla innych. Po
mnie to spływa.

Szkoda, sprawiałeś wrażenie inteligentnego.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-11-30 12:56:19
Autor: Seba
E72,jakość wykonania
Dnia Mon, 30 Nov 2009 11:36:13 +0000, Waldek Godel napisał(a):

Szkoda, sprawiałeś wrażenie inteligentnego.

Patrząc na twoją działalnośc usentową i poziom wypowiedzi, przyjmuję to
stwierdzenia za komplement.

EOT, szkoda na ciebie prądu.

--
Sebastian S.