E72 konfiguracja

Data: 2010-06-21 12:09:16
Autor: CeSaR
E72 konfiguracja
Witam,
mam problem z konfiguracją maila na E72. Mogę korzystać z konfiguratora, klepać ustawienia kont mailowych w gmailu, onecie, innych a na koniec efekt jest zawsze ten sam - brak aktywnych kont e-mail....
Instrukcja jest jak najbardziej lakoniczna, jak zresztą w każdym innym temacie.
Czy jest gdzieś strona, gdzie ktoś wyłuszczył łopatologicznie jak konfigurować te i inne rzeczy w takich urządzeniach jak E71/72? Podobnie nie potrafię poradzić sobie z konfigurowaniem połączeń internetowych. Mam ustawione domowe WiFi i chciałbym, żeby właśnie z tego połączenia telefon korzystał w pierwszej kolejności. A tu i tak, z uporem maniaka, Nokia pakuje się w usługi blueconnectowe i inne erowe.
Czy tak, jak powiedziałem, łopatologicznie, można gdzieś coś namierzyć? Będę wdzięczny...

Data: 2010-06-21 20:01:01
Autor: Tequila
E72 konfiguracja

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hvndmt$nv5$1@news.onet.pl...
[...]

Zaktualizuj mu oprogramowanie

Data: 2010-06-23 13:22:12
Autor: CeSaR
E72 konfiguracja
Zaktualizuj mu oprogramowanie

Ma chyba najnowsze, przynajmniej Ovi nowszego nie znajduje.

pzdr

Data: 2010-06-24 16:11:29
Autor: Pan Łoś
E72 konfiguracja
[...]

Do maila jeszcze się nie zabierałem, ale masz rację, instrukcja obsługi jest kretyńska. Po załadowaniu punktów dostępu z Plusa, ciągle wybiera mi domyślnie INTERNET_GPRS zamiast WIFI, które mu podałem jako "priorytet 1". Jak wchodzę do opcji internetowych ponownie, na priorytecie 1 jest znów Plus. Dramat!

E72 konfiguracja