E72 mapy

Data: 2010-06-24 16:08:48
Autor: Pan Łoś
E72 mapy
Za cholerę nie mogę/nie potrafię zaktualizować map przy pomocy Ovi. Help nokiowy niewiele daje.

Mapa się zaczyna zaciągac, później staje, nie kończy się, jest pat. Generalnie prośba - jak to cholerstwo zaorać do zera i postawić od nowa?

Nie wiem :) ale pocieszę się, że też walczę z tym od kilku dni. Update aplikacji skasował wszystkie mapy i kazał pobierać od nowa. Z trudem udało mi się ściągnąć samą Polskę + lektora, ale w Europie jeszcze tyle krajów......

Mam wrażenie, że to głównie wina serwerów Nokii i to one zrywają połączenia. Szkoda tylko, że pliki się nigdzie nie zapisują na HDD, tylko każde nowe pobieranie zaczyna się od nowa... ogólnie dramat ;/

Pan Łoś

E72 mapy