E75 opinie

Data: 2009-06-08 11:03:39
Autor: Wycior
E75 opinie
Witam.
Przymierzam się do zakupu telefonu.
Najbardziej interesuje mnie Nokia E75. Prosiłbym o opinie ewentualnych użytkowników tego aparatu. Głównie interesuje mnie jak sprawuje się bateria w tym modelu. Zastanawiam się nad tym aparatem a w alternatrywie leży E52.

Co o tym sądzicie?

P.S. Zastanawiałem się nad możliwością użytkowania baterii z e52 w e75 (w połączeniu IMO stanowi aparat idealny ;) ) jednak z moich danych wynika, że taki mysz-masz jest niemożliwy. Tak jest, czy nie wiem jeszcze "czegos"??

--
Pozdrawiam, Wycior

E75 opinie