E75 pytania

Data: 2010-03-11 17:12:08
Autor: news.gazeta.pl
E75 pytania
Witam, dwa pytania (problemy):

1. Po przywróceniu ustawień fabrycznych na wyświetlaczu pojawiła się ikonka wysyłania wiadomości i stale się wyświetla, mimo iż w skrzynce nadawczej nie ma żadnych wiadomości, żadnego maila nie konfigurowałem... Nie wiem jaki program może to powodować. Ma ktoś pomysł ? :/ Trochę to wkurza...

2. J/w po przywróceniu ust. fab. nie mogę ustawić karty pamięci jako nośnika, na który zapisywane są wiadomości sms. Wchodzę do ustawień wiadomości / inne / i gdy już jest lista pamięci telefonu i karty, to po wybraniu tej drugiej nic się nie zmienia... Trochę ustawień, filmów, zdjęć na niej jest i nie chcę jej formatować... Ktoś ma pomysł ?

Pozdrawiam !

Data: 2010-03-12 15:17:58
Autor: Wycior
E75 pytania
Jaka wersja softa?

Moja sugestia:
Zgraj dane z karty na komputer, karte zformatuj spod kompa i wyjmij z telefonu.

W aparacie uaktualnij FW za pomoca PC Suite bądź OVI, przywróć ponownie ustawienia fabryczne, zamontuj kartę i wgraj na nią jedynie pliki twoich danych (nie hurtem Ctrl+A i Ctrl+V).

Jeżeli masz tel z brandowanym softem warto zmienić na czas operacji update'u product code na ogólny dla polskich nokii. Nss radzi sobie bez problemu (sprawdzone). Najnowasza wersja dla ogólnego PC to 202.12.01, dla brandowanego pewnie jeszcze nie myśleli nawet o wypuszczeniu nowej wersji. Polecam zmianę, gdyż na mojej E75 widzę znaczną poprawę w działaniu z nowym FW.

--
Pzdr., Wycior

E75 pytania