EB - coś dla czekających na przelew

Data: 2010-07-15 22:29:07
Autor: Robert Wicik
EB - coś dla czekających na przelew
Użytkownik "witrak()" <witrak@hotmail.com> napisał w wiadomości news:4c3f4f13$0$2583$65785112news.neostrada.pl...
Po trzecie (moja wielokrotnie potwierdzona obserwacja) bezpośrednio po przelogowaniu zmiany nie będzie widać, ale gdy się spowoduje wyświetlenie historii konta a potem stanu ("produkty"), to już pojawi się rzeczywisty stan z wliczonym przelewem.

Tak jest w wielu bankach - ja standardowo po zalogowaniu klikam ze dwa razy w opcje Produkty lub cos w tym stylu i dopiero uzyskuję aktualny stan.
Podobnie jest z przelewami wewnętrznymi - nie tylko w EB trzeba czekać, a nawet przelogować się.

EB - coś dla czekających na przelew