EB coś knuje...

Data: 2012-01-16 23:46:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
EB coś knuje...
EB ma nieczyste sumienie -- bestia nie śpi, choć jest już noc...
Zleciłem lanie wewnętrzne i poszło, choć jest już noc...
Wprawdzie nie do końca poszło, ale jednak poszło...
W rachunkach nie widać efektu, ale jest efekt w historii,
czyli EB jest trochę zaspany i majaczy, ale jednak nie śpi...
Na pewno coś knuje!!! Ani chybi -- kombinuje, jak nie oberwać
Belką (zwaną już wkrótce -- Vincentą) po głowie...

  [..] Słodki jest sen robotnika, czy mało, czy dużo
       on zje, lecz bogacz mimo swej sytości nie ma
       spokojnego snu [..]

  [..] Bezsenność z powodu bogactwa wyczerpuje ciało,
       a troska o nie oddala sen. Troska nocnego
       czuwania oddala drzemkę, bardziej niż ciężka
       choroba [..]

Ciężka choroba oddala sen? Ja, gdy choruję, stale śpię. :)
Dniami i nocami... Z drobnymi przerwami na lanie z konta w kĄt...

W piątek udałem się na bazar, zwiedziony obietnicą kupna tam
kożucha z owczej skóry... Zostałem zaatakowany dymem
z papierosów produkcji wschodniej, co niemal przypłaciłem
życiem... Zgodnie z dawnymi mymi metodami, rzuciłem do
walki z podłą i podstępną (dwie kobiety w jednym
zjawisku? -- chyba jednak nie) dusznością wszystko,
czym dysponowałem (Neplit -- bo akurat traci ważność
a szkoda wywalać w śmietnik to, czego nie wykorzystałem;
wielokrotnie Diffumax -- aby nie dusić się w nocy, w czasie
snu; Ventolin -- aby móc dojechać do domu z bazaru;
Avamys -- aby móc spać spokojnie; i Telfexo -- aby
dać sobie wytchnienie) i żyję. :)

  W całkiem ekskluzywnym sklepie, w centrum miasta ładny
  kożuch z cielęcej skóry, z podpinką z królika kosztuje
  600 złotych; niestety bez kaptura.

  Na bazarze, w nieco mniej ekskluzywnym pawilonie, kożuch
  z owczej skóry, ale z kapturem, kosztuje od 1200 złotych
  do 1500 złotych. Ale żaden nie spodobał się mi...

Złośliwi ludzie mówią, że stare panny świecą -- zupełnie jak gwiazdy. ;)
Młode zaś dziewice mówią, że to zapewne łgarstwo, bo wcale nie trzeba
świecą. :) A ja zauważam, że gdy te panny, nie świecą, ;) to odbija im
szajba i stale nawijają, że powinienem nosić czapkę, aby nie chorować. :)
A ja wole kaptur. :)

EB coś knuje...