EB -- debetówki zastrzeżenie

Data: 2015-11-27 04:34:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
EB -- debetówki zastrzeżenie
Czy zastrzeżenie debetówki w EB via net nie spowoduje wysłania nowego plastiku?

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-11-26 23:37:02
Autor: ls
EB -- debetówki zastrzeżenie
W dniu piątek, 27 listopada 2015 04:34:27 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
Czy zastrzeżenie debetówki w EB via net nie spowoduje wysłania nowego plastiku?

Ja zrobilem to przez telefon i zaznaczylem, ze jest to rezygnacja

--
pozdr.
ls

Data: 2015-11-27 01:03:45
Autor: bi123
EB -- debetówki zastrzeżenie
Zastrzegłem w systemie transakcyjnym we wrześniu i nic się nie dzieje..
Nowej nie przysłali, opłat nie pobierają.

Data: 2015-11-28 03:55:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
EB -- debetówki zastrzeżenie

<bi123@o2.pl> 1c05edeb-20b5-4787-b02d-b9e9a761740f@googlegroups.com

: Zastrzegłem w systemie transakcyjnym we wrześniu i nic
: się nie dzieje. Nowej nie przysłali, opłat nie pobierają.

Dzięki.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2015-12-12 00:25:26
Autor: martens
EB -- debetówki zastrzeżenie
W dniu piątek, 27 listopada 2015 10:03:47 UTC+1 użytkownik bi...@o2.pl napisał:
Zastrzegłem w systemie transakcyjnym we wrześniu i nic się nie dzieje.
Nowej nie przysłali, opłat nie pobierają.

Czy zastrzeżoną debetówką można wpłacić kasę we wpłatomacie EB?

Data: 2015-12-12 07:46:46
Autor: bi123
EB -- debetówki zastrzeżenie
Czy zastrzeżoną debetówką można wpłacić kasę we wpłatomacie EB?

Jeżeli wpłatomat działa w trybie offline, a zastrzeżona karta
znajduje się jeszcze w okresie ważności - to tak.
Jak działa wpłatomat EB - nie wiem.

Data: 2015-12-12 07:51:37
Autor: bi123
EB -- debetówki zastrzeżenie
> Czy zastrzeżoną debetówką można wpłacić kasę we wpłatomacie EB?

Jeżeli wpłatomat działa w trybie offline, a zastrzeżona karta
znajduje się jeszcze w okresie ważności - to tak.
Jak działa wpłatomat EB - nie wiem.
Wygląda na to że EB ma wpłatomaty online.
http://www.eurobank.pl/biuro-prasowe,wplatomaty-w-eurobanku,3,42.html

Data: 2015-12-12 08:02:46
Autor: martens
EB -- debetówki zastrzeżenie
W dniu sobota, 12 grudnia 2015 16:46:48 UTC+1 użytkownik bi...@o2.pl napisał:
> Czy zastrzeżoną debetówką można wpłacić kasę we wpłatomacie EB?

Jeżeli wpłatomat działa w trybie offline, a zastrzeżona karta
znajduje się jeszcze w okresie ważności - to tak.
Jak działa wpłatomat EB - nie wiem.

Wpłacona kasa księgowana jest natychmiast, podobnie działają wpłatomaty ING, w których nie da się zastrzeżoną kartą dokonać wpłaty. Dzięki, zrozumiałem.

Data: 2015-12-12 12:56:14
Autor: ąćęłńóśźż
EB -- debetówki zastrzeżenie
Nie wiem, ale przy okazji wspomnę, że do wpłaty nie jest potrzebny PIN jakby co (w odróżnieniu od większości kart innych banków).

-- -- -