EB (elbl?skie browary?) i token komórkowy

Data: 2011-02-07 13:13:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
EB (elbl?skie browary?) i token komórkowy
Otwieram nowy wątek, albowiem nie dostałem odpowiedzi na
post podczepiony do wątku istniejącego -- mniemam, że mój
post (kopie którego tutaj zamieszczam) zaginął w natłoku
staroci.

"Cypis" 25456d22-359c-4770-b0ea-d957050c1392@e5g2000yqn.googlegroups.com

: 6. Ściągasz plik midp2exe stąd http://kwyshell.myweb.hinet.net/Project/Midp2Exe/

Kolejny raz zmieniłem telefon (poprzedni był zbyt cichy) więc wymieniłem token...
Ten telefon ma swoją kartę pamięci (mikroSD czy jakoś tak) Zabrałem ów token na
tę kartę pamięci, a stamtąd drutem ,,do komputera''. Ściągnąłem wskazane pliki,
wygenerowałem co trzeba, ale... Ale ,,telefon'' zamyka się samoczynnie w chwilę
po odpaleniu. Co z tym uczynić?

Przed wygenerowaniem EXE token był używany w telefonie -- ma to jakieś znaczenie?

-=-

Kolejna sprawa -- czy taki podrabiany token jest bezpieczny?
Myślałem, że ów token to w istocie softowy telefon -- emulator
telefonu, na którym odpalany jest token, tymczasem to po prostu
token na PeCeta.

Data: 2011-02-08 02:36:41
Autor: C.
EB (elbl?skie browary?) i token komórkowy
Przed wygenerowaniem EXE token był używany w telefonie -- ma to jakieś znaczenie?

Żeby to zadziałało po użyciu w telefonie a następnie przeniesieniu na
PC trzeba by mieć pewność że token software-owy nie korzysta z żadnych
funkcji pozwalających zidentyfikować że zmieniony został sprzęt (IMEI?
nazwa telefonu zwraca przez jakąś tam funkcję javy?) a mam podejrzenie
że jednak z takich funkcji korzysta...

Dodatkowo trzeba by mieć pewność że baza danych utworzona przez
program w komórce jest kompatybilna z tą z emulatora a tu też sądzę że
nie będzie to samo.

Dlatego też wydaje mi się, że to się nie uda, albo od początku na
emulatorze albo przy próbie przenosin nierówna walka.

Kolejna sprawa -- czy taki podrabiany token jest bezpieczny?

Zależy gdzie leży na PC, cóż to za problem wrzucić go na dysk
szyfrowany TrueCryptem, jasne że jak to ogólnodostępny PC to nie jest
to najlepszy pomysł go tam zostawiać.

C.

Data: 2011-02-11 21:23:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
EB (elbl?skie browary?) i token komórkowy

"C." 6fd5e5ef-7ac7-4577-afe3-a475e5a1fbdc@o14g2000prb.googlegroups.com

Przed wygenerowaniem EXE token był używany w telefonie -- ma to jakieś znaczenie?

: Dlatego też wydaje mi się, że to się nie uda, albo od początku na
: emulatorze albo przy próbie przenosin nierówna walka.

Ale dlaczego ten telefon softowy zamyka się automagicznie tuż po odpaleniu?

Spróbuję kolejny raz pobrać token i tym razem skopiować go przed uruchomieeniem.
Spróbuję też (o ile zdołam) odpalić na innym telefonie. (przenieść kartę pamięci)

[...]

Chodzi mi o to, czy aplikacja nie śle w świat informacji. :)
Nie zaś o to, czy ktoś ukradnie komputer.

EB (elbl?skie browary?) i token komórkowy