EB nowe tokeny

Data: 2011-05-02 04:25:51
Autor: krzysztofsf
EB nowe tokeny
No to chyba skoncza sie problemy z nowoczesniejszymi telefonami

"Od 28 kwietnia Klienci bankowo¶ci elektronicznej mog± korzystać ze
specjalnych wersji TokenówGSM przygotowanych z my¶l± o klientach
posiadaj±cych telefony z systemem operacyjnym Android, iOS (iPhone)
oraz Windows Mobile. Tokeny te działaj± na tych samych zasadach i
zapewniaj± równie wysokie bezpieczeństwo co obecny token w technologii
Java. "

http://www.eurobank.pl/biuro-prasowe,nowe-tokenygsm-eurobanku,113,42.html

Data: 2011-05-02 14:20:03
Autor: Maruda
EB nowe tokeny
W dniu 2011-05-02 13:25, krzysztofsf pisze:
[...]

Nosz q... cud prawdziwy, chyba się pochlastam! Udało się portn±ć aplikację na 1000 wierszy napisan± w javie na linuksa (android) i windows. Chapeaux bas, panowie (a panie majtki)!

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-05-02 05:39:35
Autor: krzysztofsf
EB nowe tokeny
On 2 Maj, 14:20, Maruda <mar...@null.com> wrote:
> [...]

aplikację na 1000 wierszy napisan± w javie na linuksa (android) i
windows. Chapeaux bas, panowie (a panie majtki)!

Widocznie coraz wiecej emerytow ma telefony z androidem :)
W kazdym razie (spojrzałem, zeby zobaczyc liste modeli obslugujacych
ich modem) nie bede musial w przyszlym roku dostosowywac sie przy
wymianie aparatu do EB i ewentualnie wybrac cos ciekawszego.

Data: 2011-05-04 21:37:58
Autor: Kamil Jońca
EB nowe tokeny
krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> writes:

[...]

Na samsungu Wave dalej nie działa.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Keyboard error press F1 continue

Data: 2011-05-04 23:06:35
Autor: krzysztofsf
EB nowe tokeny
On 4 Maj, 21:37, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
krzysztofsf <krzyszto...@wp.pl> writes:
> No to chyba skoncza sie problemy z nowoczesniejszymi telefonami

> "Od 28 kwietnia Klienci bankowo¶ci elektronicznej mog± korzystać ze
> specjalnych wersji TokenówGSM przygotowanych z my¶l± o klientach
<>

Na samsungu Wave dalej nie działa.

Jak wygladala "procedura" pobierania tokena przystosowanego do innych
nia "javowe" aparatow?.
Potwierdzali, ze przesylaja dostosowana wersje?

Data: 2011-05-07 00:15:14
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
EB nowe tokeny
On 11-05-05 08:06, krzysztofsf wrote:
On 4 Maj, 21:37, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
krzysztofsf<krzyszto...@wp.pl>  writes:
No to chyba skoncza sie problemy z nowoczesniejszymi telefonami

"Od 28 kwietnia Klienci bankowości elektronicznej mogą korzystać ze
specjalnych wersji TokenówGSM przygotowanych z myślą o klientach
<>

Na samsungu Wave dalej nie działa.

Jak wygladala "procedura" pobierania tokena przystosowanego do innych
nia "javowe" aparatow?.
Potwierdzali, ze przesylaja dostosowana wersje?

Udalo mi sie wlansie uruchomic na iPhone.
Najpierw ostrzegaja, ze dziala tylko na 4.0 IOS - ja mam troche pozniejsza - i dziala.
Procedura zakrecona - ale dziala.
W moim przypadku nadanie telekodu, potem jego aktywowanie, potem logowanie do bankowosci telefonicznej.
Aplikacje mialem juz wczesniej z appstora - ale wysylaja smsem link, a mailem kod aktywujacy.
Prosze jeszcze o zalogowanie sie i wio.
Smiga bez problemu. Fajna rzecz - bo musialem trzymac telefon tylko do tokena do eurobanku.

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-05-07 01:08:31
Autor: XYZ
EB nowe tokeny
On 07.05.2011 00:15, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
Smiga bez problemu. Fajna rzecz - bo musialem trzymac telefon tylko do
tokena do eurobanku.

Nie mogłeś tego na komputerze odpalać?

Data: 2011-05-07 13:56:02
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
EB nowe tokeny
On 11-05-07 01:08, XYZ wrote:
On 07.05.2011 00:15, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
Smiga bez problemu. Fajna rzecz - bo musialem trzymac telefon tylko do
tokena do eurobanku.

Nie mogłeś tego na komputerze odpalać?

Na jakims emulatorze, czy jak?

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-05-07 14:15:38
Autor: XYZ
EB nowe tokeny

Tak, http://kwyshell.myweb.hinet.net/Project/Midp2Exe/ lub ewentualnie emulator z JDK.

Data: 2011-05-07 15:10:34
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
EB nowe tokeny
On 11-05-07 01:08, XYZ wrote:
[...]

a) nie ma wersji na maca ;)
b) bardzo watpie, czy sie da. Nie za bardzo tez wiem jak aktywowac potem taki token (instalacja to pikus ;)
Ktos probowal takie cuda?

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-05-07 16:56:18
Autor: XYZ
EB nowe tokeny
On 11-05-07 01:08, XYZ wrote:
[...]

Zobacz tutaj http://developers.sun.com/mobility/midp/articles/osx/ Token aktywuje się kodem, który wysyłają mailem, więc nie widzę problemu.

Ja tak korzystam od maja 2009. Nie śledzisz grupy na bieżąco bo już w tamtym czasie o tym pisałem.

Data: 2011-05-08 00:10:22
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
EB nowe tokeny
On 11-05-07 16:56, XYZ wrote:

[...]

zostalem na etapie instalowania w placowce z wydrukowywanym kodem...
Inna inszosc - mobilny to mobilny token - czyli raczej na komorce, niz na konkretnym sprzecie (sam korzystam z 4 roznych komputerow...).

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-05-07 10:30:40
Autor: witrak()
EB nowe tokeny
Kamil Jońca wrote:
[...]

Mnie na HTC DesireZ działa czę¶ciowo: z czterech operacji
prawidłowo generuje kod do zalogowania i wy¶wietla informacje o
stanie, ale próba wygenerowania kodu potwierdzenia operacji kończy
się zaproszeniem do wprowadzenia pinu - i tak w kółko.
Zmiany hasła nie próbowałem.

witrak()

Data: 2011-05-07 11:09:12
Autor: zly
EB nowe tokeny
Dnia Wed, 04 May 2011 21:37:58 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

Na samsungu Wave dalej nie działa.

U mnie działa, co prawda trzeba go popchn±ć na starcie, ale potem działa
ok. Mówię o tym 'starym'

--
marcin

Data: 2011-05-12 16:56:38
Autor: Kamil Jońca
EB nowe tokeny
zly <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> writes:

Dnia Wed, 04 May 2011 21:37:58 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

Na samsungu Wave dalej nie działa.

U mnie działa, co prawda trzeba go popchn±ć na starcie, ale potem działa
ok. Mówię o tym 'starym'

A możesz powiedzieć jak to zrobiłe¶?
KJ

"Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
  na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek GłódĽ.

Data: 2011-05-12 22:11:05
Autor: zly
EB nowe tokeny
Dnia Thu, 12 May 2011 16:56:38 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

A możesz powiedzieć jak to zrobiłe¶?

Normalnie :) Poprosiłem o wysłenie tokena przyszedł, zainstalowałem.
Uruchamiam. I w tym momencie wiesza się na ekranie "ładuję". Trzeba klikn±ć
prawy przycisk (odrzucenie rozmowy) wtedy wyskakuje okienko czy zakończyć,
jak się kliknie 'nie' to sie 'odwiesza" i przechodzi dalej do wpisywania
pinu, dalej już normalnie działa. Bada 1.2

--
marcin

Data: 2011-05-12 22:20:48
Autor: Kamil Jońca
EB nowe tokeny
[...]

U mnie się wiesza na pinie. I dalej już d...

Bada 1.2

Bada 1.0

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Jak kto¶ ma pecha, to złamie z±b podczas seksu oralnego (S.Sokół)

Data: 2011-05-13 11:48:57
Autor: zly
EB nowe tokeny
Dnia Thu, 12 May 2011 22:20:48 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

U mnie się wiesza na pinie. I dalej już d...

A spróbój kika razy, bo na 1.0 było więcej problemów, ale czasami się
wł±czał.

Bada 1.2
Bada 1.0

No to aktualizuj :)

--
marcin

Data: 2011-05-13 12:08:45
Autor: Kamil Jońca
EB nowe tokeny
[...]

Kies mi mówi "tego softu nie można aktualizować" :(, a nie bardzo mi sie
chciało dr±żyć temat.
KJ
PS. fut poster, bo chyba to już ntg.
--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

EB nowe tokeny