EB-oszczedn w dol

Data: 2010-07-31 14:25:06
Autor: glaukonWYTNIJTO
EB-oszczedn w dol
Chyba jeszcze nie bylo; od dzisiaj oszcz. na 4.05%

Proszę fachowców o podanie kwoty wystarczającej do 1 grosza odsetek.

Data: 2010-07-31 14:38:34
Autor: MarekZ
EB-oszczedn w dol
Użytkownik <glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:47f6.00000d2d.4c541622@newsgate.onet.pl...
Chyba jeszcze nie bylo; od dzisiaj oszcz. na 4.05%

Proszę fachowców o podanie kwoty wystarczającej do 1 grosza odsetek.

Ja, jako wybitny i uznawany fachowiec od mnożenia, zaryzykuję stwierdzenie, że będzie to 45,07 zł. Uważam jednak, że należy poczekać na wypowiedzi innych ekspertów...

Data: 2010-07-31 17:37:34
Autor: Krzysztof
EB-oszczedn w dol

"MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote in message news:i314ta$83n$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

OK, sprawdzone wczoraj, nalicza tak jak powinno 1gr.

EB-oszczedn w dol