EB-oszczedn w dol

Data: 2010-07-31 19:04:56
Autor: Szary M贸偶yn
EB-oszczedn w dol
No to okazuje si臋, 偶e jednak warto by艂o zachowa膰 konto w Getinie. Ich lokaty z 4,46% lub 4,86%  z codziennym naliczaniem teraz du偶o lepsze do oszcz臋dzania ni偶 EB. Jest tylko dylemat czy warto dawa膰 na p贸艂 roku czy lepiej na 3 mies. Kto艣 powr贸偶y czy jest realna szansa, 偶e oprocentowanie ma szans臋 i艣膰 do g贸ry w perspektywie p贸艂 roku? ;)

Data: 2010-07-31 21:04:59
Autor: Krzysztof
EB-oszczedn w dol

"Szary M贸偶yn" <szary@mozynowo.net> wrote in message news:4c5457b8$0$23951$c3e8da3news.astraweb.com...
[...]

W tym 'starym' Getinie nie warto; warunki sa zawsze gorsze niz oferta Getin-Noble oferowana przez Open. Getin placowkowy odwiedzam, jezeli mam np. potrzeby zwiazane z lokatami walutowymi, dla PLN ten Getin placowkowy jest zbedny. No moze jezeli ktos korzysta z wplat na rach otwarty przez Open to moze to robic w placowkach Getina.
Dla wymienionych przez ciebie terminow-lokaty przez Open sa oproc. 4.85% oraz 5%.
Konto oszcz. w Getinie masz w najlepszym ukladzie-4.75% czyli 3.85%netto a w Openie-4.5%netto.

Data: 2010-07-31 23:07:25
Autor: Szary M贸偶yn
EB-oszczedn w dol
Getin placowkowy jest zbedny.

Dzi臋ki, jako艣 mi umkn臋艂o, 偶e OF oferuje konta a nie tylko lokaty. W takim razie faktycznie, o ile nie ma 偶adnych haczyk贸w, to dla oszcz臋dzaj膮cych posiadanie 'starego' getina nie ma sensu.

Data: 2010-08-02 09:24:21
Autor: pawlin
EB-oszczedn w dol
Szary M贸偶yn pisze:
Getin placowkowy jest zbedny.

Dzi臋ki, jako艣 mi umkn臋艂o, 偶e OF oferuje konta a nie tylko lokaty. W takim razie faktycznie, o ile nie ma 偶adnych haczyk贸w,

haczyk jest taki ze oprocentowanie 4.5% jak na razie obowiazuje do pazdziernika

Data: 2010-08-02 09:27:47
Autor: Krzysztof
EB-oszczedn w dol

"pawlin" <pawlin@fromru.com> wrote in message news:4c567248$0$2597$65785112news.neostrada.pl...
Szary M贸偶yn pisze:
[...]

to tylko zgrywka marketingowa, bo chyba nie sadzisz, ze ktos bedzie im trzymal oszczednosci na 2%, nie ma na rynku zadnego konta oszcz. z takim oprocentowaniem. Oferta przez Open jest tak ustawiona, ze zawsze jest lepsza od  'zielonego' Getina

EB-oszczedn w dol