ECS K7s5a

Data: 2009-06-24 09:08:12
Autor: venioo
ECS K7s5a
Hehe, widze kolega ma "flagowy okret ECS" ;)
Mam ta plyte do dzis (juz 7 lat), dziala swietnie z procesorem Athlon XP 1700+, choc zdarza jej sie zgubic ustawienia BIOSu.
Jesli chodzi o BIOS to wazne jest aby wgrac BIOS do wersji plyty ze zintegrowana karta sieciowa lub bez niej, poza tym OIDP sie nie roznily.
Polecam BIOSy nieautoryzowane CHEEPOman (CheepoBIOS) - maja wiecej opcji i daja jakies tam male pole do overclockingu (u mnie bezproblemowo chodza pamieci 333MHz puszczone na 294MHz).

venioo

Data: 2009-06-24 19:43:44
Autor: Robson
ECS K7s5a