[Compaq - archiwalne] ECS P6BXT-A+ Rev. 1.3B

Data: 2010-03-08 14:27:18
Autor: MAR
[Compaq - archiwalne] ECS P6BXT-A+ Rev. 1.3B
W dniu 2010.03.08 9:03, OMSON pisze:
Pamięta ktoś, czy ta płyta wspiera max PIII 600MHz (FSB 100MHz), czy
może udało się komuś wrzucić coś ponad?

A może chodzi Ci o możliwość uruchomienia procesora FCPGA na PPGA, które ma ta płyta ?

Czy taki procek na FSB 133MHz ma
możliwość podnieść sie na niej?

Tak.

--
Mar

Data: 2010-03-09 08:39:41
Autor: OMSON
MAR pisze:

A może chodzi Ci o możliwość uruchomienia procesora FCPGA na PPGA, które ma ta płyta ?

Wg specyfikacji, która znalazłem na necie, ta płyta obsługuje procesory PIII do 600MHz ale FSB100. Mnie chodzi o to, czy uda sie uruchomić coś szybszego z tej rodziny (np PIII 1GHz FSB133)?

Czy taki procek na FSB 133MHz ma
możliwość podnieść sie na niej?

Tak.

Jak tego dokonać? Mam kolka procesorów, którymi żongluję, a jedyne co wstaje na tej MoBo to Celeron 533A FSB66.  Mam np PIII 600MHz ale na FSB133 i nie rusza na niej...

Jakieś sugestie?

Pzdr, OMSON

Data: 2010-03-11 00:45:22
Autor: OMSON
W dniu 2010-03-08 14:27, MAR pisze:

A może chodzi Ci o możliwość uruchomienia procesora FCPGA na PPGA, które
ma ta płyta ?

Chodzi Ci o tego typu modyfikację zapewne: http://tinyurl.com/yk4tpf5

Czy taki drut-mode umożliwiłby np obsadzenie tualatin'em 1GHz? :)

Pzdr, OMSON

[Compaq - archiwalne] ECS P6BXT-A+ Rev. 1.3B