EEE900 wiesz się na baterii

Data: 2009-11-10 08:10:27
Autor: Adramelech
EEE900 wiesz się na baterii
Witam

Mam Asusa eee900 na celeronie, którego katuje jako serwer internetowy. Działa cały czas podpięty do sieci z włożoną baterią. Działa stabilnie, raz na miesiąc ma restea jak m$ wypuszcza aktualizacje do windy.
Chciałem raz na jakiś czas dać mu podziałać na baterii. Ale gdy odłącze zasilacz, to po kilku/nastu minutach pracy netbook łapie BSOD. I tak raz za razem, póki nie podłącze zasilania.
Na początku jak go kupiłem to tak nie robił. Przez kilka tygodni używałem go jak trzeba, z zasilaniem bateryjny. Dopiero po około miesiącu działania 24/h na zasilaczu zaczął wieszać się gdy zostawał wyłacznie na baterii.
Ciągła praca na zasilaniu nie powinna uszkodzić baterii? Co sie mogło stać, czy tylko serwis pozostał?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

Data: 2009-11-10 11:10:14
Autor: Doxent
EEE900 wiesz się na baterii
Ciągła praca na zasilaniu nie powinna uszkodzić baterii?
Co sie mogło stać, czy tylko serwis pozostał?

próbowałeś reinstalować system może ? Ewentualnie nie instaluj sterownika ATK Acpi bo one mogą być powodem wieszania się jak to miałem ostatnio w Asusie F5V.

Data: 2009-11-10 19:22:13
Autor: Adramelech
EEE900 wiesz się na baterii
"Doxent" <doxent@gazeta.pl> Odpowiedz na news:hdbe6c$6h1$1inews.gazeta.pl:

Ciągła praca na zasilaniu nie powinna uszkodzić baterii?
Co sie mogło stać, czy tylko serwis pozostał?

próbowałeś reinstalować system może ?

Nie, bo na zasilaczu wszystko działa bez zarzutu...

Ewentualnie nie instaluj sterownika ATK Acpi bo one mogą być powodem wieszania się jak to miałem ostatnio w Asusie F5V.

Czyli to może byc problem softwerowy? No to zarzuce te pytanie na grupę windowsową...

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski

EEE900 wiesz się na baterii