EEX a cena emisji dla wybranych

Data: 2011-05-19 11:22:58
Autor: kroovka
EEX a cena emisji dla wybranych
Z kresek wynika dosc jasno poziom wsparcia i najbliższa cena emisyjna Eko Exportu.
Tylko, czy ktoś się nie przeliczył, zapominając o tym kto jeszcze jest chętny na akcje spolki ktora juz obecnie zdominowala swoja nisze innowacyjnego wyrobu i nowych jego odmian na nowych "zasadach marżowych".

"Wzrost marży to wzrost popytu"
- to nowy styl Eko Exportu.
kroovka

Data: 2011-05-20 08:49:15
Autor: Webmaster
EEX a cena emisji dla wybranych
Poki co EBIT'a spada

--
Web

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6136 (20110519) __________

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6136 (20110519) __________

Data: 2011-05-20 14:05:17
Autor: kroovka
EEX a cena emisji dla wybranych
Poki co EBIT'a spada

Web

"Wzrost marży to wzrost popytu"

- to nowy styl Eko Exportu.
kroovka

Sytuacja Eko Exportu, wg mnie, przypomina private placement jaki kiedys odbył sie na New Connect. Ale ojciec tamtego sukcesu uciekł:-)

Teraz jest to po raz drugi na tej spolce, tym razem na rynku regulowanym juz po kilkumieiecznym "stażu" i juz po raz ostatni!

Kolejny raz moglby być -i tego nie wykluczam, na Nasdaq....

Ale wracajac to wątku, to obecne pozyskanie ogromnych - jak na skalę tej spółki środków, i to bez prawa poboru (co najbardziej krzywdzi...o dziwo włascicieli-twórcow spółki) dopnie calosc projektu działań technologicznych, wytwórczych i biznesowych w zakresie mikrosfery w skali SWIATOWEJ. To najwiekszy tego typu projekt nie tylko w na Starym Kontynencie!, ale tez w Stanach.

Wiedzą o tym juz po wielogodzinnych spotkaniach głowne nasze fundusze i sądze, ze nie ustaliy kto dostanie wiecej akcji a kto obejdzie sie smakiem... Z góry na to spoglada parę par oczu w tym PZU...

Za pare dni będzie ciekawe zjawisko do obserwacji, polegajace na deklarowanie zakupu akcji EEX...tak sadze, bo te serie juz w sądzie, jak glosił komunikat,  zostały zarejestrowane.

Mamy ponad 11,422 milona głosów co juz wplywa witrualnie na zmiany udzialow obecnych akcjonariuszy.

Marzenia o zakupie po 4 , czy po 6 zlotych to bajki, ale sądzę, że cena mniejsza niz 7 zlotych też jest wykluczona... Realia nas zaskoczą.  Rynek pilnuje dramaturgii i wie, że kusza na scianie teatru wyniesie kurs EEX wysoko tylko kiedy?
Juz teraz bo tak zapragnie PZU i dopierajac po chwili juz samo podniesie kurs dokupujac nowe do 10% akcji posiadanych, czy "już". dolkadnie po 2 kwartale, czujac jakie beda wyniki....
kroovka

Data: 2011-05-20 12:06:32
Autor: XXL
EEX a cena emisji dla wybranych
kroovka: dałbyś już sobie spokój z tym EEX.
Raport za I kw. 2011 słabiutki, płynność fatalna a wskaźniki b.wysokie  C/Z = 52   C/WK = 4,6

Lepiej zwrócić uwagę na zdołowaną budowlankę, która powoli zaczyna wychodzić z
dołków - HB Polska, MSZ, PBG czy wyjątkowo tani EFH.

p.s. Cały portfel też chyba cienko przędzie, większość spółek pod kreską.

Data: 2011-05-20 14:26:42
Autor: kroovka
EEX a cena emisji dla wybranych
dałbyś już sobie spokój z tym EEX.
Lepiej zwrócić uwagę na zdołowaną budowlankę, która powoli zaczyna
wychodzić  dołków ....

W tym kierunku masz jeszcze Religa i pare innych... Ja zostane przy moich planach zakupów.
kroovka
To ze wiele innych spółek ma nie lepsze wyniki niz dobry 1 kwartal 2010 to ich zmartwienie. I tak liczy sie dla mnie jaki i gdzie bedzie wysoki wynik na koniec obecnego roku a tu budowlanka/dwweloperzy to nie klasa dla mnie:-)
Ja potrzebuję zrealizowac moje plany.
kroovka

Data: 2011-05-21 14:29:50
Autor: kroovka
EEX a cena emisji dla wybranych
Od poniedziałku zaczyna sie przełomowy tydzień dla spółki.
Kiedy rynek odczyta prawidłowo progresje wyników-tego nie wiem dokładnie. Kazdy dzień do środy będzie jak na minie.....

kroovka

--

EEX a cena emisji dla wybranych