EEX a cena emisji dla wybranych

Data: 2011-05-20 12:06:32
Autor: XXL
EEX a cena emisji dla wybranych
kroovka: dałbyś już sobie spokój z tym EEX.
Raport za I kw. 2011 słabiutki, płynność fatalna a wskaźniki b.wysokie  C/Z = 52   C/WK = 4,6

Lepiej zwrócić uwagę na zdołowaną budowlankę, która powoli zaczyna wychodzić z
dołków - HB Polska, MSZ, PBG czy wyjątkowo tani EFH.

p.s. Cały portfel też chyba cienko przędzie, większość spółek pod kreską.

Data: 2011-05-20 14:26:42
Autor: kroovka
EEX a cena emisji dla wybranych
dałbyś już sobie spokój z tym EEX.
Lepiej zwrócić uwagę na zdołowaną budowlankę, która powoli zaczyna
wychodzić  dołków ....

W tym kierunku masz jeszcze Religa i pare innych... Ja zostane przy moich planach zakupów.
kroovka
To ze wiele innych spółek ma nie lepsze wyniki niz dobry 1 kwartal 2010 to ich zmartwienie. I tak liczy sie dla mnie jaki i gdzie bedzie wysoki wynik na koniec obecnego roku a tu budowlanka/dwweloperzy to nie klasa dla mnie:-)
Ja potrzebuję zrealizowac moje plany.
kroovka

Data: 2011-05-21 14:29:50
Autor: kroovka
EEX a cena emisji dla wybranych
Od poniedziałku zaczyna sie przełomowy tydzień dla spółki.
Kiedy rynek odczyta prawidłowo progresje wyników-tego nie wiem dokładnie. Kazdy dzień do środy będzie jak na minie.....

kroovka

--

EEX a cena emisji dla wybranych