EEX lipiec, za chwile sierpien

Data: 2010-08-13 13:07:48
Autor: kroovka
EEX lipiec, za chwile sierpien
http://www.bankier.pl/wiadomosci/print.html?article_id=2184793

EKOEXPORT: Raport miesięczny za lipiec 2010
NewConnect - komunikaty spółek, 2010-07-29 08:21

Zarząd Eko Export S.A. przekazuje raport miesięczny za lipiec 2010.

1. Informacje na temat tendencji i zdarzeń w otoczeniu Emitenta, które w ocenie Emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Emitenta

•Przychody w lipcu wyniosły ok. 1.602 tys. PLN, tj. ok. 401 tyś EUR (przy średnim kursie 1 EUR 4,006 PLN). Dla porównania w lipcu 2009 r przychody wynosiły ok.192 tys. PLN, to jest ok. 46,2 tys. EUR, (przy średnim kursie 1 EUR 4,1605 PLN). Obroty osiągnięte w lipcu 2010r stanowią 833 % przychodów osiągniętych w analogicznym okresie 2009r i są najlepszym miesięcznym wynikiem w tym roku.
•Sprzedaż odbywała się na rynki UE i USA i na potrzeby przemysłu wydobywczego ropy naftowej w inne regiony świata.
•W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 7/2010 i 19/2010 ( informujących o planach modernizacyjnych) w miesiącu lipcu rozpoczęto składanie zapytań ofertowych do potencjalnych wykonawców urządzeń, podzespołów i prac instalacyjnych przy projekcie modernizacyjnym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego •Również w tym miesiącu przesłano dwie kolejne próbki przeznaczone dla przemysłu wydobywczego ropy naftowej do dalszych badań wytrzymałościowych w laboratorium za granicą
•W dniu 19.07.2010 odbyło się spotkaniem z Partnerem z Hiszpanii. Po obejrzeniu zakładu produkcyjnego i zapoznaniu się z systemem kontroli jakości goście wyrazili uznanie dla Zarządu i potwierdzili chęć długoterminowej współpracy
•W dniu 20.07.2010 po owocnych negocjacjach i wizycie w IV kwartale 2009r Spółka otrzymała zamówienie od koncernu ELKEM. Mamy nadzieję, że jest to pierwszy znaczący krok do wieloletniej współpracy z Partnerem, którego roczne zapotrzebowanie na mikrosferę jest jednym z największych w Europie ( Zarząd informował o tym raporcie bieżącym nr 61/2010 )
•Zarząd Spółki informuje, że dostawy surowca mokrego drogą kolejową ze względu na przedłużające się formalności w jednym z krajów tranzytowych Europy Wschodniej uległy opóźnieniu o około 10 dni i surowiec do Bielska-Białej dotrze w pierwszym tygodniu sierpnia. Jak zapewnił nas dostawca następne pociągi będą już odjeżdżać planowo i od sierpnia przewidujemy rozpoczęcie kumulowania mokrej mikrosfery na miesiące zimowe. Również produkcja suchej mikrosfery będzie od tego miesiąca przebiegać wg założonego, maksymalnego planu.
•Zarząd Eko Export informuje, że w miesiącu sierpniu zostały potwierdzone dwie niezależne od siebie wizyty w Bielsku-Białej znaczących firm z branży mikrosfer działających na światowych rynkach. Tematem obu tych spotkań ma być szeroko rozumiana, wieloletnia współpraca na wszystkich możliwych płaszczyznach akceptowanych przez EKO

Data: 2010-08-13 13:25:35
Autor: EM
EEX lipiec, za chwile sierpien
Myślisz, że raport (16.08) za II kw. znacząco zmieni kurs akcji?
EM

Data: 2010-08-13 13:30:50
Autor: kroovka
EEX lipiec, za chwile sierpien
Myślisz, że raport (16.08) za II kw. znacząco zmieni kurs akcji?
-- Pozdrawiam
EM
nie nie nie , BO SPOLKA JUZ SZORUJE PO DNIE A RAPORT W SKROCIE JEST DO ...UPY.

Tylko, ze nie ma gdzie juz spadac....3,80 moze 3,70 to minimum...a szansa za 2 tygodnie miec akcje ponad 5 zlotych to malo??...za DWA TYGODNIE!!!

Ale to co wazne to fakt, ze jest juz za nami lipiec br z cudownymi wynikami, jestesmy w trakcje sierpnia jeszcze lepszego-praca na 3 zmiany i szalenstwo dostaw i eksportu, co widze z okna.

Zatem pierwsze dni wrzesnia to szokwe "dla rr czy www"  widly - ale jak ktoś nie chce mieć akcji - a trudno wejsc w wieksza ilosc bo male obroty..to wolna droga-- wielu czekalo 4-5 miesiecy i teraz nie moga poczekac 2 tygodni??-
SMIESZNE

kroovka

Data: 2010-08-13 13:39:01
Autor: EM
[...]

No tak, z raportu z lipca wynikają dopiero super zyski, a to przecież już 3 kw.
Czyli czekamy na raport z sierpnia, potem z 3 kw.
--
Pozdr
EM

Data: 2010-08-13 14:15:33
Autor: Delfino Delphis
kroovka@poczta.onet.pl wrote:

Tylko, ze nie ma gdzie juz spadac....3,80 moze 3,70 to minimum...a szansa
za 2 tygodnie miec akcje ponad 5 zlotych to malo??...za DWA TYGODNIE!!!

Pewnie masz racje. Ale mam wrażenie, że giełda tak nie działa. Jakiś czas temu zapakowałem się w akcje ZAKUPY.COM, bo według mnie spółka ta jest niedowartościowana. No i bujała się tak przy tych 40 groszach, aż nagle wypaliła do 50. Za chwilę spadła. Potem znowu się bujała i nagle wypaliła do ponad 60 groszy. I znów sobie spada. W sumie nie wiadomo dlaczego. Nie było żadnych wyników nic. Na spółkach NC IMHO to wszystko są rzeczy nieprzewidywalne, a do raportów trzeba podchodzić z dużym przymrużeniem oka.

Data: 2010-08-13 20:16:24
Autor: kroovka
EEX lipiec, za chwile sierpien
......Na spółkach NC IMHO to wszystko są rzeczy
nieprzewidywalne, a do raportów trzeba podchodzić z dużym przymrużeniem oka.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Każdy ma swoja opinię, u nas Każdy jest lekarzem i budowlańcem.

Z mieszania w szklance pustej wiecej nie przybedzie: tak było w EEX w styczen marzec i teraz BYŁO kwiecień-czerwiec. Czy li I i II kwartał.

Troche fatygi ( nie myslić z tym POlitykiem:)) i można zobaczyć w informacjach ze spolki EEX przychodzy za te miesiace i skonfrontować z zyskiem netto. Jak na dloni widac ze wynik za II kwartał musi "być do dupy"...jeśli ktos szuka duzych zysków. Zatem dzisiaj sporo sobie nakupilismy darmowych akcji, bo jeszcze tylko w pon czy wtorek będza nadal takie tanie EEX, bo "oczywista oczywistość" da marny wynik netto,  co nie oznacza wcale straty.

III kwartał zapowiadali na Walnym ze bedzizie dopiero Swioetny i takimn juz byl plus 800% wzrostu był lipiec....teraz sierpień da dopiero popalić. Ale kto by czekal jeszcze 2 tygodnie-lepiej wywalic trupa za 3,80 do 3,90 zl zamiast nawet we wrzesniu po 5,50...śmieszne-tak...smieszne.

Mam juz akcji EEX po dziurki w nosie, jeszcze podtopie sie w e wtorek bo strach po II kwartale, że nie ma zyskow może da 3,70???  Może tak, może nie...

Acha, miałem byc cicho ale może kogoś przestraszę, muszę dobrać coś tanio do wtorku.

Powiedzieć cos wesołego o moich wizjach o EEX na koniec 2011 roku??

             EkoExport bedzie kosztował ponad 18 złotych.

Tak się tym ucieszyłem, ze to wydukałem, ze ide na piwo. Tez za zdrowie rr www i innych drobnych spekulantów i duzych spekulantów i wielkich biznesmenów ( Ci maja kłopoty z numerem buta..hehe).

kroovka

Data: 2010-08-17 08:17:46
Autor: EM
EEX lipiec, za chwile sierpien
nie nie nie , BO SPOLKA JUZ SZORUJE PO DNIE A RAPORT W SKROCIE JEST DO ...UPY.

Czy mogę prosić o jakiś komentarz do raportu.
Chyba jednak nie jest zły :)
EM

Data: 2010-08-17 17:46:38
Autor: kroovka
> [...]
> nie nie nie , BO SPOLKA JUZ SZORUJE PO DNIE A RAPORT W SKROCIE JEST DO > ...UPY.

Czy mogę prosić o jakiś komentarz do raportu.

Kurs eex przypomina naciagnietą kusze.
to lepsze niz nabijania na pal - spytajcie Daniela.

kroovka , szkoda, że nie ..daniel  :-)

Już mi kozacy nie straszni, juz mi ruskie nie straszne ani niosacy pokój Johnowie.  Bielsko stolicą mikrosfery i TYLE..

Nie pytaj wiecej nikogo o interpretacje-sam pomyśl czemu jada do Bielska Amerykanie, Norwegowie, Niemcy, Ruskie, Chinczycy - Ukraincy i Wszystkich ropa zalewa , ze nie moga mieć wyłączności.  Taki to biznes, ze ja mam a oni nie mają  hehe   hehe. Kroovka u płota.

Moje siano moja sfera moje mikro i makro i giga i spora kasa, czy CASA    ???

Nic już nie obiecuję nic nie polecam. Bede dublować swoje wyniki corocznie ale to juz moja bajka.

    --

EEX lipiec, za chwile sierpien