EEX-taktyka, złość ale tez odejście p. Moski, tylko hipotezy

Data: 2010-11-04 21:53:08
Autor: kroovka
EEX-taktyka, złość ale tez odejście p. Moski, tylko hipotezy
To tylko moje przypuszczenia:

Parę informacji dzisiaj otworzyło mi oczy na sytuacje około EkoExportu i nie tylko.

Jeśli 10 - 11 - 2010 w środe maja byc wyniki kwartalne na EEX to nie mam
wątpliwości, iż będa one wyjątkowe, jak na tą spółkę.

Te świetne wyniki plus wiedza, iż IV kwartał będzie jeszcze lepszy, bo spełnione
są wszelkie dane by praca szła na największych w tym roku marżach, dały Mosce
nadzieje iz ta spolka zwieksza az do 5% ;ub wiecej udzialy w EEX.

Jednak odejscie z Rubikonu przekreśla to oczekiwanie!

Zatem jest inny, sprytniejszy fundusz walczacy na rynku NC ostatnio o prymat w
EEX. A w nim p.Moski NIE MA.  TO PIERWSZE PRZEMYSLENIE i HIPOTEZA.

Ważniejsze jest jednak to, że jeśli jest taki podmiot, to znając datę 10
listopada, bedzie on "zbierał do garnka" akcje EEX, az rynek nie ruszy mocno do
gory....to może się stać po ogłoszeniu, przed długim weekendem, tych dobrych
wyników. ( Nie pierwszy raz EEX na takie informacje rezerwuje czas, by w
rodzinach dyskutować podane WYNIKI!!).

Zatem jest juz tylko niewiele godzin by nie tylko przekroczyc 5% limit ale
zrobić to solidnie, ponad 5%...Dzisiajszy spadek służyl temu celowi UDANIE!!

Zatem nie Moska, zatem nie Rubikon , ale inny DUŻY pojawi sie zarac po
dlooooogim weekendzie.

Jutrzejsza zwała na EEX pomoze moze dojsc nawet do 7-9% udziałow na WZA...

Weryfikacja bedzie sądze udana 16 LISTOPADA.

tak obstawiam i będę miał pewnie frajdę.... .

Szkoda mi pana  Moski, iż wypadł z tej gry..Znając Jego inwencje to ma On na oku
coś lepszego??? kroovka

Data: 2010-11-05 09:51:53
Autor: Zyga
W dniu 2010-11-04 21:53, kroovka@poczta.onet.pl pisze:

Jeśli 10 - 11 - 2010 w środe maja byc wyniki kwartalne na EEX to nie mam
wątpliwości, iż będa one wyjątkowe, jak na tą spółkę.

Wyjątkowe pod jakim względem? Zysku? Przychody im spadły (wrzesień 2,261 tyś ; październik 1,414 tyś). Skąd pewność o super wyniku za październik?

pzdr
Zyga

Data: 2010-11-05 10:52:34
Autor: kroovka
> [...]

Wyjątkowe pod jakim względem? Zysku? Przychody im spadły (wrzesień 2,261 tyś ; październik 1,414 tyś). Skąd pewność o super wyniku za październik?

Napisałem nie o wynikach przychodów za ostatni miesiac ale o wyniku: - ZYSKU NETTO za cały kwartał. Przychody też są duże obecnie, ale wreszcie zobaczymy - jak sadze, realny zysk w spółce.

Wiemy o wzrostach marży...pora na dowód w postaci zysku Netto.

To zacheci fundusze do wejscia do spólki. Inaczej nie było by teraz wejscia na podstawaowy Parkiet naszej Giełdy.

mecenas

Data: 2010-11-05 11:11:46
Autor: Zyga
W dniu 2010-11-05 10:52, kroovka@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Masz rację, przepraszam, źle przeczytałem.
pzdr

Data: 2010-11-05 13:57:04
Autor: kroovka
EEX-taktyka, złość ale tez odejście p. Moski, tylko hipotezy
Dziekuje:-)

z innej beczki:
"Na podstawie art. 69 ust. 1, 2 i 4 ustawy.....  .. informuję, iż w dniu 2 listopada 2010 sprzedałem podczas sesji na GPW 4 758 979 sztuk akcji Rubicon Partners NFI SA, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Emilii Plater 28.
Informuję, że przed transakcją posiadałem 4 758 979 sztuk akcji Rubicon Partners NFI SA co stanowiło 5,96% udziału w kapitale zakładowym tej spółki i uprawniało do wykonania 4 758 979 głosów na Walnym Zgromadzeniu (5,96% ogólnej liczby głosów) Informuję, ze po dokonaniu transakcji sprzedaży w dniu 2 listopada 2010 roku nie posiadam akcji Rubicon Partners NFI SA."

Trawersujac mozna powiedzieć:
Rubikon mial szanse na 5-10% EEX i ja zgubił...czy tu sie drogi rozeszły?

Lepiej w swojej garsci niz w cudzej..hehe, być moze..tylko przypuszczenie.A na to trzeba kasy...

kroovka

Data: 2010-11-05 14:21:32
Autor: kroovka
EEX-taktyka, złość ale tez odejście p. Moski, tylko hipotezy
ciekawe czy Rubikon moze przekazac te akcje EEX (jesli je posiada ?) do innego wybranego funduszu? Bez przekroczenie 5% nie ma oboziazku informaowania...    .Tak czy inaczej, pare podmiotow ma pełne rece roboty przed 10 listopada.

kroovka

Weryfikacja tej mysli dopiero w polowie miesiaca, ale to niedaleko...po drodze mamy weekend.

Data: 2010-11-08 09:22:42
Autor: kroovka
EEX-taktyka, złość ale tez odejście p. Moski, tylko hipotezy
Tak blisko najlepszego kwartału w EkoExporcie iz zbieranie akcji, a zostaly godziny, jest trudne.

Zapasy surowca sa na cala zime i na wiosne-rewelacja te trzy zmiany i efektywnosc obecna.

Widac z czym spolka wejdzie na gielde. Zatem nic nie schowa pod dywan z zysku mimo, iz trzeba zaplacic podatek. Kurs odda to z nawiazkami nastepne kwartały.
To wejscie smoka.niech leci

kroovka

Data: 2010-11-10 11:27:17
Autor: kroovka
EEX-taktyka i cele
Zatem najlepszy kwartal JEST

Tańczymy zatem koło 8 złotych.

IV kwartał jednak bedzie juz wiekszy od 1,00 mln zl jako wynik zysku netto, i i i, ... to mnie cieszy.

kroovka

Data: 2010-11-16 00:03:52
Autor: kroovka
EEX-taktyka i cele
Zatem najlepszy kwartal JEST

Tañczymy zatem koło 8 złotych.

IV kwartał jednak będzie juz wiekszy od 1,00 mln zl jako wynik zysku netto,
i i, ... to mnie cieszy.

kroovka

Toczy sie taniec przy 8 zlotych, a mysle ze za ok tygodnia po wejsciu Słonie 9 nie koniecznie trąbalskiego) będziemy szli na 10 zlotych.

Data: 2010-11-16 00:12:11
Autor: marfi
EEX-taktyka i cele
Użytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.00000638.4ce1bc58newsgate.onet.pl...
Zatem najlepszy kwartal JEST

Ta&ntilde;czymy zatem koło 8 złotych.

[...]

  I tradycyjnie do emisji z PP?

--
marfi

Data: 2010-11-16 03:10:48
Autor: Jan Werbinski
EEX-taktyka i cele
Ale rozumiecie różnicę jaki stosunek potencjalnego wzrostu do spadku był przy kursie 3 zł, a jaki jest przy 8?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-11-16 07:55:05
Autor: kroovka
EEX-taktyka i cele
Ale rozumiecie ró&iquest;nic&ecirc; jaki stosunek potencjalnego wzrostu do spadku by&sup3; przy kursie 3 z&sup3;, a jaki jest przy 8?

-- Jan Werbi&ntilde;ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

TAK

ponad 15 zl w 2011 i

ponad 30 zl na koniec roku 1012.

Ale sa tacy co wola liczyc poziom ruzyka i ostatecznie na jakies akcji stracic tylko rocznie 15%..haha

ale pozdrawiam i polecam moj portfel, tez z podportfelem dwuspolkowym

EEX i ta drugą spółke...ale da tylko nieco wiecej niz 100 % tez w tym roku...
Wiem ze to nie tak duzo jak mozna zyskac na kontraktach, a Wy sie na tym tak dobrze znacie i zbijacie po 200% rocznie. Gratuluje, ale ja za to nie mam stresow i obaw o gwarantowany zysk na np EEX

Data: 2010-11-17 04:13:33
Autor: jimmij
EEX-taktyka i cele
kroovka@poczta.onet.pl writes:

pozdrawiam i polecam moj portfel, tez z podportfelem dwuspolkowym

EEX i ta drugą spółke...ale da tylko nieco wiecej niz 100 % tez w tym roku...

A "ta druga" czyli MWTrade do ilu wg. Ciebie jeszcze ma szansę wzrosnąć?
Raport kwartalny bardzo ładny ostatnio wysmarowała i zaczeła podpisywać
umowy na dziesiątki milionów. Jest szansa na 30 zł (czyli 100%) w 2011?

Aha, jeśli chodzi o NC to polecam też przyjżeć się GOA - fundamentalnie i
technicznie bardzo podobnie wygląda do EEX z przed kilku miesięcy, choć
zupełnie inny sektor działalności...

--
jimmij

EEX-taktyka, złość ale tez odejście p. Moski, tylko hipotezy