EEX-taktyka, złość ale tez odejście p. Moski, tylko hipotezy

Data: 2010-11-05 09:51:53
Autor: Zyga
EEX-taktyka, złość ale tez odejście p. Moski, tylko hipotezy
W dniu 2010-11-04 21:53, kroovka@poczta.onet.pl pisze:

Jeśli 10 - 11 - 2010 w środe maja byc wyniki kwartalne na EEX to nie mam
wątpliwości, iż będa one wyjątkowe, jak na tą spółkę.

Wyjątkowe pod jakim względem? Zysku? Przychody im spadły (wrzesień 2,261 tyś ; październik 1,414 tyś). Skąd pewność o super wyniku za październik?

pzdr
Zyga

Data: 2010-11-05 10:52:34
Autor: kroovka
> [...]

Wyjątkowe pod jakim względem? Zysku? Przychody im spadły (wrzesień 2,261 tyś ; październik 1,414 tyś). Skąd pewność o super wyniku za październik?

Napisałem nie o wynikach przychodów za ostatni miesiac ale o wyniku: - ZYSKU NETTO za cały kwartał. Przychody też są duże obecnie, ale wreszcie zobaczymy - jak sadze, realny zysk w spółce.

Wiemy o wzrostach marży...pora na dowód w postaci zysku Netto.

To zacheci fundusze do wejscia do spólki. Inaczej nie było by teraz wejscia na podstawaowy Parkiet naszej Giełdy.

mecenas

Data: 2010-11-05 11:11:46
Autor: Zyga
W dniu 2010-11-05 10:52, kroovka@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Masz rację, przepraszam, źle przeczytałem.
pzdr

Data: 2010-11-05 13:57:04
Autor: kroovka
EEX-taktyka, złość ale tez odejście p. Moski, tylko hipotezy
Dziekuje:-)

z innej beczki:
"Na podstawie art. 69 ust. 1, 2 i 4 ustawy.....  .. informuję, iż w dniu 2 listopada 2010 sprzedałem podczas sesji na GPW 4 758 979 sztuk akcji Rubicon Partners NFI SA, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Emilii Plater 28.
Informuję, że przed transakcją posiadałem 4 758 979 sztuk akcji Rubicon Partners NFI SA co stanowiło 5,96% udziału w kapitale zakładowym tej spółki i uprawniało do wykonania 4 758 979 głosów na Walnym Zgromadzeniu (5,96% ogólnej liczby głosów) Informuję, ze po dokonaniu transakcji sprzedaży w dniu 2 listopada 2010 roku nie posiadam akcji Rubicon Partners NFI SA."

Trawersujac mozna powiedzieć:
Rubikon mial szanse na 5-10% EEX i ja zgubił...czy tu sie drogi rozeszły?

Lepiej w swojej garsci niz w cudzej..hehe, być moze..tylko przypuszczenie.A na to trzeba kasy...

kroovka

Data: 2010-11-05 14:21:32
Autor: kroovka
EEX-taktyka, złość ale tez odejście p. Moski, tylko hipotezy
ciekawe czy Rubikon moze przekazac te akcje EEX (jesli je posiada ?) do innego wybranego funduszu? Bez przekroczenie 5% nie ma oboziazku informaowania...    .Tak czy inaczej, pare podmiotow ma pełne rece roboty przed 10 listopada.

kroovka

Weryfikacja tej mysli dopiero w polowie miesiaca, ale to niedaleko...po drodze mamy weekend.

Data: 2010-11-08 09:22:42
Autor: kroovka
EEX-taktyka, złość ale tez odejście p. Moski, tylko hipotezy
Tak blisko najlepszego kwartału w EkoExporcie iz zbieranie akcji, a zostaly godziny, jest trudne.

Zapasy surowca sa na cala zime i na wiosne-rewelacja te trzy zmiany i efektywnosc obecna.

Widac z czym spolka wejdzie na gielde. Zatem nic nie schowa pod dywan z zysku mimo, iz trzeba zaplacic podatek. Kurs odda to z nawiazkami nastepne kwartały.
To wejscie smoka.niech leci

kroovka

Data: 2010-11-10 11:27:17
Autor: kroovka
EEX-taktyka i cele
Zatem najlepszy kwartal JEST

Tańczymy zatem koło 8 złotych.

IV kwartał jednak bedzie juz wiekszy od 1,00 mln zl jako wynik zysku netto, i i i, ... to mnie cieszy.

kroovka

Data: 2010-11-16 00:03:52
Autor: kroovka
EEX-taktyka i cele
Zatem najlepszy kwartal JEST

Tañczymy zatem koło 8 złotych.

IV kwartał jednak będzie juz wiekszy od 1,00 mln zl jako wynik zysku netto,
i i, ... to mnie cieszy.

kroovka

Toczy sie taniec przy 8 zlotych, a mysle ze za ok tygodnia po wejsciu Słonie 9 nie koniecznie trąbalskiego) będziemy szli na 10 zlotych.

Data: 2010-11-16 00:12:11
Autor: marfi
EEX-taktyka i cele
Użytkownik <kroovka@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.00000638.4ce1bc58newsgate.onet.pl...
Zatem najlepszy kwartal JEST

Ta&ntilde;czymy zatem koło 8 złotych.

[...]

  I tradycyjnie do emisji z PP?

--
marfi

Data: 2010-11-16 03:10:48
Autor: Jan Werbinski
EEX-taktyka i cele
Ale rozumiecie różnicę jaki stosunek potencjalnego wzrostu do spadku był przy kursie 3 zł, a jaki jest przy 8?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-11-16 07:55:05
Autor: kroovka
EEX-taktyka i cele
Ale rozumiecie ró&iquest;nic&ecirc; jaki stosunek potencjalnego wzrostu do spadku by&sup3; przy kursie 3 z&sup3;, a jaki jest przy 8?

-- Jan Werbi&ntilde;ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

TAK

ponad 15 zl w 2011 i

ponad 30 zl na koniec roku 1012.

Ale sa tacy co wola liczyc poziom ruzyka i ostatecznie na jakies akcji stracic tylko rocznie 15%..haha

ale pozdrawiam i polecam moj portfel, tez z podportfelem dwuspolkowym

EEX i ta drugą spółke...ale da tylko nieco wiecej niz 100 % tez w tym roku...
Wiem ze to nie tak duzo jak mozna zyskac na kontraktach, a Wy sie na tym tak dobrze znacie i zbijacie po 200% rocznie. Gratuluje, ale ja za to nie mam stresow i obaw o gwarantowany zysk na np EEX

Data: 2010-11-17 04:13:33
Autor: jimmij
EEX-taktyka i cele
kroovka@poczta.onet.pl writes:

pozdrawiam i polecam moj portfel, tez z podportfelem dwuspolkowym

EEX i ta drugą spółke...ale da tylko nieco wiecej niz 100 % tez w tym roku...

A "ta druga" czyli MWTrade do ilu wg. Ciebie jeszcze ma szansę wzrosnąć?
Raport kwartalny bardzo ładny ostatnio wysmarowała i zaczeła podpisywać
umowy na dziesiątki milionów. Jest szansa na 30 zł (czyli 100%) w 2011?

Aha, jeśli chodzi o NC to polecam też przyjżeć się GOA - fundamentalnie i
technicznie bardzo podobnie wygląda do EEX z przed kilku miesięcy, choć
zupełnie inny sektor działalności...

--
jimmij

EEX-taktyka, złość ale tez odejście p. Moski, tylko hipotezy