Data: 2011-03-21 09:41:14 | |
Autor: Dman-666 | |
EGR w silniku dci | |
Patrze a tu w szybce robal taki: news:im4idm$2uh$1news.onet.pl ! Pewnie
kiero jakis, ten Przemeq . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy: Tu pytanie czy zgasnie sama np po przejechaniu 100 km czy drugi raz Raczej nie zgasnie jak wymieniles caly EGR. Instrukcja serwisowa wymaga po wymianie EGR skalibrowanie go do pracy poprzez komputer. Z ciekawosci - jaki byl dokaldnie komunikat serwisowy an desce (zolty kluczyk i to co komp wyplul z siebie)? -- Dman-666 6A13 z bombom LPG, Stolec |
|
Data: 2011-03-21 12:27:23 | |
Autor: Przemeq | |
EGR w silniku dci | |
Sugerujesz wirusika w moim systemie ?? Patrze a tu w szybce robal taki: news:im4idm$2uh$1news.onet.pl ! Pewnie kiero jakis, ten Przemeq . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy: To se patrz dalej. Komp wypluł 2 błędy (ale cytuje z pamięci nie mam tej kartki w tej chwili przed sobą) błąd zaworu EGR i czujnika położenia EGR, bład skasowano kontrolka zgasła i zapaliła się ponownie po 20 km jazdy potem wymieniłem zawór na nowy, a kontrolka nie zgasła. Widze że czeka mnie druga wizyta na kompie ale jak błędy będa te same, a kontrolka się znów zapali to brak pomysłów. Przemeq |
|
Data: 2011-03-21 12:07:41 | |
Autor: Dman-666 | |
EGR w silniku dci | |
Patrze a tu w szybce robal taki: news:im7cms$u4o$1news.onet.pl ! Pewnie
kiero jakis, ten Przemeq . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy: Widze że czeka mnie druga wizyta na kompie ale jak błędy będa te Napisalem Ci - skalibruj EGR i bedzie cacy. Chyba, ze ten ktory kupiles jest tez walniety. Innych przyczyn nie widze. -- Dman-666 6A13 z bombom LPG, Stolec |
|
Data: 2011-03-21 13:50:32 | |
Autor: Przemeq | |
EGR w silniku dci | |
Dzięki jestem już umówiony na komp. Zawór fabrycznie nowy ale nigdy nie
wiadomo. Przemeq |
|
Data: 2011-03-21 22:28:43 | |
Autor: PaweL | |
EGR w silniku dci | |
Tak konkretnie to trzeba zresetować kalibrację, żeby ECM uczył sie od nowa sterowania nowym zaworem.
(to coś innego niz kasowanie błędów) Paweł |
|
Data: 2011-03-23 08:00:06 | |
Autor: Przemeq | |
EGR w silniku dci | |
I wczoraj błedy usunięto, zawór przyuczono i po przejechaniu 20 km kontrolka sie zapaliła dzisiaj reklamacja i jestem pewny na 99 % że znowu bład
położenia czujnika EGR i zaworu EGR. Nachodzi mnie myśl że może kabelki na wtyczkach gdzies pośniedziały ta przy zaworze jest ok ` drugi koniec jest przy kompie czy ta wiązka od EGR kończy się w innym miejscu ? Przemeq Użytkownik "PaweL" <lespaw@interiakropkaonet.pl> napisał w wiadomości news:im8fue$p0s$1usenet.news.interia.pl... Tak konkretnie to trzeba zresetować kalibrację, żeby ECM uczył sie od nowa sterowania nowym zaworem. |
|
Data: 2011-03-24 08:17:29 | |
Autor: Przemeq | |
EGR w silniku dci | |
Wizyta u drugiego diagnosty jego komputer wyświetlił
"błąd obwodu egr" Stary zawór sprawdziłem według noty Pierburg-a http://www.ms-motor-service.cn/ximages/pg_si_0085a_en_web.pdf uszkodzony potencjometr brak oporu w żadnym położeniu zaworu bez różnicy otwarty czy zamknięty (pewnie przepalona ścieżka). Efekt końcowy: - wstawiony nowy zawór, - wywala błąd zaraz po odpaleniu samochodu, -sprawdzone przy sterowniku, wszystko jest w porządku, a nie chce chodzić, napięcie dochodzi do zaworu (to co zasila elektromagnes), ale niema sterowania ze sterownika, (jak testuje się zawór z komputera diagnosty to otwiera się i zamyka) - zawór jest cały czas zamknięty, Czy można jeździć z zamkniętym zaworem (diagnosta twierdzi,że tak)? Czy może być przepalony jakiś przekaźnik ? Czy oznacza to awarie komputera (sterownika)?? Z góry dziękuje za odpowiedź Przemeq |
|