EGZAMIN ICAO FRAZEOLOGIA LOTNICZA

Data: 2009-10-18 20:50:46
Autor: oloj23
EGZAMIN ICAO FRAZEOLOGIA LOTNICZA
Cześć,

Chyba tak się nazywa egzamin który mam za 1,5 tygodnia. Prośba do tych co już to maja za sobą o wrażenia i dobre rady. Ja się przygotowuje oczywiście z relty i 4444. Czy wiecie skąd można ściągnąć plik z nagraniami ATC - oczywiście znam  liveatc.net ale tam jest tylko stream.
PZDR dla kontrolerów, ci to mają zdrowie

Data: 2009-10-19 00:06:29
Autor: stabillo

przejrzyj watki na szybowce.com, http://www.szybowce.com/news/thread.php?group=ava.samoloty temat byl walkowany

Data: 2009-10-19 01:05:58
Autor: heja
EGZAMIN ICAO FRAZEOLOGIA LOTNICZA
Chyba tak się nazywa egzamin który mam za 1,5 tygodnia.

Chyba chodzi Ci o egzamin, na którym sprawdzają nie tylko frazeologię,
ale również ogólną znajomość języka, jaka może się przydać w
korespondencji w nietypowych przypadkach. Możesz przerobić Aviation
English McMillana, a jeśli chodzi o frazeologię - zdecydowanie
najlepszy jest Airspeak, np. tu:
http://sklep.kkj.com.pl/index2.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1177&category_id=22&option=com_virtuemart&Itemid=1

--
Michał

Data: 2009-10-19 01:48:14
Autor: Protz
EGZAMIN ICAO FRAZEOLOGIA LOTNICZA

Użytkownik "oloj23" <oloj23.SKASUJ@gazeta.pl> napisał

liveatc.net ale tam jest tylko stream.

Czyżby?
http://www.liveatc.net/archive.php

PZDR dla kontrolerów, ci to mają zdrowie

Rowniez pozdrawiam.  ;)

Protz

EGZAMIN ICAO FRAZEOLOGIA LOTNICZA