EKO diesel

Data: 2009-04-16 12:39:47
Autor: 085
EKO diesel
Użytkownik "TataPsychopata" <TataPsychopata@spam.com> napisał w wiadomości news:gs7221$aq3$1mx1.internetia.pl...
Pojawiło się takie coś na stacji Bliska w mojej okolicy (Grójec). Jako że mam dość wiekową Mercedes

samiczka :)

nalałem śmiało, bo i cena fajna 3,09. I teraz
smrodzę jak frytkarnia, albo gorzej.

pare lat temu ksiegowa nie mogla sie nadziwic, na co zuzyto w firmie 500 litrow oleju rzepakowego... "gosci mielismy, grilla trzeba bylo zrobic" :]

Za to jeździ się tak samo, odpala tak
samo, ciekawe czy długofalowe stosowanie onego EKO BIO DIESLA będzie miało jakieś skutki uboczne. Jak sądzice?

bedzie mialo, uwazaj.

koledze w 240D przezarlo sie przez uszczelki przy pompie paliwa, nie poleca tego patentu, ropał znacznie lepszy :]

poza tym, to polne paliwo w zimie robi sie kleiste i motor ciezej chodzi... jezeli masz zamiar dorznac auto, to lej smialo - od tego sie nie rozpadnie, jezdzic mozna - ale dlugowiecznosci silnika to nie sprzyja

a zeby nie lac tego do turbodiesli, to sam orlej zaleca na ulotce

p, zul

EKO diesel