EKO diesel

Data: 2009-04-16 13:40:25
Autor: J.F.
EKO diesel
Użytkownik "TataPsychopata" <TataPsychopata@spam.com> napisał w wiadomości news:gs7221$aq3$1mx1.internetia.pl...
Pojawiło się takie coś na stacji Bliska w mojej okolicy (Grójec). Jako że mam dość wiekową Mercedes nalałem śmiało, bo i cena fajna 3,09. I teraz smrodzę jak frytkarnia, albo gorzej. Za to jeździ się tak samo, odpala tak samo, ciekawe czy długofalowe stosowanie onego EKO BIO DIESLA będzie miało jakieś skutki uboczne. Jak sądzice?

Ale Eko czy Bio czy Eko Bio ?

Bo Eko diesel to na rynku jest obecny dluzej, i to byl normalny ON z ropy, tylko odsiarczony.
Teraz chyba wiekszosc jest odsiarczana do podobnego poziomu.

A jesli to jest niemiecki biodiesel czyli RME  - ester rzepakowo-metylowy w stezonej postaci, to skutki dlugofalowe moga sie niestety pojawic.

J.

Data: 2009-04-16 14:07:51
Autor: TataPsychopata
EKO diesel
[...]

Na szyldzie stoi "EKO BIO D". Dokładnie tak. Obok jest zwykły BIO D po 3,5 około. A ten jest po 3,09. No nic zobaczymy, moja Mercedes już 32 lata jeździ to może nic jej nie będzie. Uszczelki będę pilnie obserwował, filtr i tak niedługo do wymiany.
A swoją drogą fajnie jest jak ludzie oglądają się pociągając nosem, gdzie te fryty przypalają... Normalnie czad...

Pozdrawiam.

PS.
A może ma ktoś tanio felgi do Corsy B? Okolice Grójca lub Piaseczna.

EKO diesel