EKO diesel

Data: 2009-04-16 15:51:23
Autor: Adam Szewczak
EKO diesel

Użytkownik "TataPsychopata" <TataPsychopata@spam.com> napisał w wiadomości news:gs7221$aq3$1mx1.internetia.pl...
Pojawiło się takie coś na stacji Bliska w mojej okolicy (Grójec). Jako że mam dość wiekową Mercedes nalałem śmiało, bo i cena fajna 3,09. I teraz smrodzę jak frytkarnia, albo gorzej. Za to jeździ się tak samo, odpala tak samo, ciekawe czy długofalowe stosowanie onego EKO BIO DIESLA będzie miało jakieś skutki uboczne. Jak sądzice?
A w święta na trasie do Terespola widziałem po 2,99... Ciekawe czy nowoczesne TDi dają radę na frytkarni?

Pozdrawiam

    Ja na BIO z Bliskiem mam ok 30 tys zrobione. Nie pachnie frytkami a smierdzi jak jasna cholera i nie frytkami a jakas chemia. Ale co mnie to jak legalnie mozna tankowac.
Teraz cena spadla do 2.99 ale niestety Orlen na tym chyba krocie trzepie co cene reguluje delikatnie z cenami normalnego paliwa.

TDI, HDI, JTD itp nie daja rady z BIO, chyba ze producent wyraznie zaznaczyl ze dany silnik byl pod tym katem prztestowany. W necie gdzies jest lista.

Prawda jest tez ze rozpuszcza przewody, uszczelki itp. Ale pewnie te co sa z g materialu (albo takiego nie zrobionego pod BIO) . U mnie te oryginalne sa OK, natomiast ktos kiedys wymienil przewody przy filtrze i te faktycznie sie rozpuscily :D

Zima jest problem z odpaleniem bo gestnieje rzepak, tak ze zima sobie leje normalnie ON.

Filtry paliwa tez sa dostepne do BIO, ja kupilem taki, jest nieco drozszy bo oko 50 zl i producent podaje ze tez jest przeznaczony do tego paliwa.

Spalanie jest minimalnie wyzsze, u mnie ok. 0.3 L

Moj samochod to polo 1.4D

PZDr
Adam

EKO diesel