ELEKTRYCZNE LOTNICTWO

Data: 2010-06-14 09:27:43
Autor: teszekul
ELEKTRYCZNE LOTNICTWO
Nie wiem czy wiecie, ale jest już mozliwośc latania z napędem elektrycznym.

DLA mnie 1h to trochę mało. Czy możliwe jest zmiana aku w czasie lotu?

jk

Data: 2010-06-14 11:11:18
Autor: Robert Tomasik
ELEKTRYCZNE LOTNICTWO

Użytkownik "teszekul" <teszekul@teszekul.pl> napisał w wiadomości news:hv4llj$r7s$1news.onet.pl...
Nie wiem czy wiecie, ale jest już mozliwośc latania z napędem elektrycznym.

DLA mnie 1h to trochę mało. Czy możliwe jest zmiana aku w czasie lotu?

Sądzę, że problemem jest jego ciężar. Bo co za problem kilka akumulatorów połączyć. Tylko, że moc silnika od tego nie wzrośnie.

Data: 2010-06-14 13:25:22
Autor: teszekul
ELEKTRYCZNE LOTNICTWO
Sądzę, że problemem jest jego ciężar. Bo co za problem kilka akumulatorów

wierz, codzilo mi raczej o "tankowanie w powietszu". POdlatuje kolega i daje na wimanę...

jk

Data: 2010-06-14 14:26:05
Autor: grzech
ELEKTRYCZNE LOTNICTWO

Użytkownik "teszekul" <teszekul@teszekul.pl> napisał w wiadomości news:hv53j7$54v$1news.onet.pl...
Sądzę, że problemem jest jego ciężar. Bo co za problem kilka akumulatorów

wierz, codzilo mi raczej o "tankowanie w powietszu". POdlatuje kolega i daje na wimanę...

jk

Jeśli wybitnie uzdolniony kontroler lotu dobrze naprowadzi to co za problem.

Data: 2010-06-24 02:33:26
Autor: p 47
ELEKTRYCZNE LOTNICTWO

Użytkownik "grzech" <siwik.USUNTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv574s$fkn$1news.onet.pl...

[...]

Dodatkowo jak kolega lata swoim prywatnym b747 to juz absolutnie n ie problem
;-)
p47

Data: 2010-06-14 14:34:46
Autor: Piotrp_de
ELEKTRYCZNE LOTNICTWO
> Sądzę, że problemem jest jego ciężar. Bo co za problem kilka akumulatorów

wierz, codzilo mi raczej o "tankowanie w powietszu". POdlatuje kolega i daje na wimanę...

jk
 Kolina, pszecierz po co kąmplkójesz! Podlatójesz se do pierszej linji wyskokiego npsięcia, apiesz lewm rnkom za jeden drót, prawom renkom za iny drót i jórz masz naładowane na nastempnom gadzinę lotó. Proste jak drót?  --

Data: 2010-06-14 19:02:49
Autor: Ele-Drive
ELEKTRYCZNE LOTNICTWO
zależy czym chcesz latać. Bo jak taki naped załozysz np do szybowca, a znacznie lepszej doskonałości, to z tej samej baterii polatasz znacznie dluzej niż na glajcie, który w porywach ma doskonałośc 7

Data: 2010-06-14 19:47:54
Autor: myszek
ELEKTRYCZNE LOTNICTWO
Ele-Drive wrote:

zależy czym chcesz latać. Bo jak taki naped załozysz np do szybowca, a
znacznie lepszej doskonałości, to z tej samej baterii polatasz znacznie
dluzej niż na glajcie, który w porywach ma doskonałość 7

W dobrym szybowcu ciekawym pomyslem byloby doladowywanie akumulatorow
w locie z wykorzystaniem smigla jako turbiny - kosztem oczywiscie
zwiekszonej predkosci opadania. W silnych noszeniach mozna byloby zgromadzic w ten sposob sporo wiecej energii niz po prostu pozwalajac
na zwiekszenie wysokosci lotu (ktora to wysokosc jest mocno ograniczona).
Czy planujecie zrobienie takiego ukladu? Fajny bylby :-)

pozdrowienia

krzys

--
_^..^_)_