ELEKTRYCZNE LOTNICTWO

Data: 2010-06-14 14:58:06
Autor: Piotrp_de
ELEKTRYCZNE LOTNICTWO
 Nie wiem czy wiecie, ale jest już mozliwośc latania z napędem elektrycznym.

Ale to już parę lat się da. Popatrz tu: http://www.lange-
flugzeugbau.de/htm/deutsch/produkte/antares_20e/antares_20E.html

To piękny szybwiec na LiPole. Na jednym ładowaniu masz wyjazd na 3000m (na raz lub na raty). Pierwszy mi znany elektryczek to: Air Energy AE-1 Silent:  http://www.energyprofi.com/jo/Elektro-und-Solarflugzeuge-1997-2006.html - latał już w 1997 roku! W USA widziałem też pięknego ULa z napędem spalinowym i alternatywnym elektrycznym. Niestety nie znajduję linku do niego, ale w UK: http://yuneeccouk.site.securepod.com/Aircraft.html

Tak więc nie tylko "szmatoloty" ale i letadla sterowane aerodynamicznie już w tym piórka maczają...

Pozdrawiam Piotr

Data: 2010-06-14 19:05:56
Autor: Ele-Drive
ELEKTRYCZNE LOTNICTWO
tak, jest też youneec z electric ppg, ale ppgg (czyli trajki) to jeszcze nie widzialem. A u nas w kraju, to chyba pierwszy przypadek (nie liczac wczesniejszych prób z jednoosobowym ppg)