Data: 2010-06-15 12:48:30 | |
Autor: J.F. | |
ELEKTRYCZNE LOTNICTWO | |
Użytkownik "Ele-Drive" <jbernatt@poczta.fm> napisał w
Dla lotu jednoosobowego autonomia lotu będzie do 1 godziny. A calosc ile kosztuje ? Bo dopiero jak podzielic koszt calosci przez przewidywane np 100h lotu, to sie okaze ile to bylo warte :-) Ile ta bateryjka wazy ? J. |
|
Data: 2010-06-15 13:29:45 | |
Autor: kugel | |
ELEKTRYCZNE LOTNICTWO | |
Jaki jest koszt takiej "baterii" i ile ona waży??
kugel |
|
Data: 2010-06-15 21:37:12 | |
Autor: Ele-Drive | |
ELEKTRYCZNE LOTNICTWO | |
sumaryczny czas lotu do obnizenia pojemnosci baterii o 20% to około 600-1000 (zalezy od sposobu eksploatacji baterii) godzin a dokładniej cykli ładowania .. Potem tez mozna latac, ale czas lotu bedzie nizszy.
Przewidywany koszt w Polsce to rownowartosc ok 15.000 EUR (wózek z kompletnym napedem) oprócz kosztu lotu ważny jest brak wibracji silnika, smrodu, hałasu silnika itp Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv7lpu$i4b$1news.onet.pl... Użytkownik "Ele-Drive" <jbernatt@poczta.fm> napisał w |
|
Data: 2010-06-15 22:41:56 | |
Autor: Piotrp_de | |
ELEKTRYCZNE LOTNICTWO | |
sumaryczny czas lotu do obnizenia pojemnosci baterii o 20% to około 600-1000 (zalezy od sposobu eksploatacji baterii) godzin a dokładniej cykli ładowania . Potem tez mozna latac, ale czas lotu bedzie nizszy. Oj, coś bardzo optymistycznie to widzisz... LiPole, jak są naprawdę dobre i zadbane (dokładnie balansowane i niezbyt głęboko rozładowywane) to licz na 200 - 300 cykli. Mam z tymi (a także z LiIon i LiFe) sporo doświadczenia... Znam przypadki, że dobre (drogie) pakiety po 20 cyklach puchły. Pozdrawiam Piotr -- |
|
Data: 2010-06-16 11:26:26 | |
Autor: Ele-Drive | |
ELEKTRYCZNE LOTNICTWO | |
Użytkownik "Piotrp_de" <piotrp_deWYTNIJTO@onet.eu> napisał w wiadomości news:60b5.00000c63.4c17e594newsgate.onet.pl... sumaryczny czas lotu do obnizenia pojemnosci baterii o 20% to około 600-1000 Mamy spore doświadczenie z Li-Po. W paralotni sa takie same cele, które są montowanie w produkowanym w Polsce samochodzie elektrycznym Re-Volt. Producent określa zywotnośc na 1000 cykli. Z tym, że w samochodzie masz w czasie jazdy rozładowanie i ładowanie ( w czasie hamowania), a w lotnictwie tylko rozładowanie. Wiec żywotnośc nie powinna byc gorsza niz samochodzie - jeden warunek nie należy latać na tzw "rezerwie" czyli przy dolnej granicy napięcia. W samochodzie, gdy przekroczy sie dolny próg napięcia to bateria sie automatycznie wyłaczy - w lotnictwie jest to raczej mało wskazane - bo może akurac braknąć Ci kawałka by np przeskoczyć nad budynkiem. Wiec bateria sie sama nie wylacza pzdr Kuba |
|
Data: 2010-06-15 23:05:43 | |
Autor: Jan Werbiński | |
ELEKTRYCZNE LOTNICTWO | |
Użytkownik "Ele-Drive" <jbernatt@poczta.fm> napisał w wiadomoci news:hv8kpa$pnt$1inews.gazeta.pl...
oprócz kosztu lotu ważny jest brak wibracji silnika, smrodu, hałasu silnika itp Na filmie słychać duży hałas. -- Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul Prywatna http://www.janwer.com/ Nasza siec http://www.fredry.net/ |
|
Data: 2010-06-15 23:21:41 | |
Autor: Dariusz K. Ładziak | |
ELEKTRYCZNE LOTNICTWO | |
Użytkownik Jan Werbiński napisał:
Użytkownik "Ele-Drive" <jbernatt@poczta.fm> napisał w wiadomości Hałasu od śmigła prostymi sposobami nie unikniesz - nawet pracując w idealnie wolnej przestrzeni generuje szum a jeśli blisko śmigła znajdzie się niesymetryczna przeszkoda to hałas jest spory - przecież główny hałas wytwarzany przez współczesne śmigłowce nie pochodzi od silników a od wirnika głównego. -- Darek |
|
Data: 2010-07-08 23:51:44 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
ELEKTRYCZNE LOTNICTWO | |
""Dariusz K. Ładziak"" 4c17ee8c$0$2605$65785112@news.neostrada.pl Na filmie słychać duży hałas. : Hałasu od śmigła prostymi sposobami nie unikniesz - nawet pracując w : idealnie wolnej przestrzeni generuje szum a jeśli blisko śmigła znajdzie : się niesymetryczna przeszkoda to hałas jest spory - przecież główny : hałas wytwarzany przez współczesne śmigłowce nie pochodzi od silników a : od wirnika głównego. Helikopter stale macha łopatami w osi łopat, podczas gdy w samolocie takich ruchów praktycznie nie ma. (są, ale nie tak częste i nie tak szybkie jak w helikopterze, który w ten sposób kieruje) -- 02 lipca 2010 roku, około godziny 12:46, padł kolejny rekord PEFów ! 739 ! VV oznacza sztah . Ventolinem ^ Wysokie szczytowe PEF oznacza, że w czasie badań . . 729 . . . spirometrycznych było ponadmiarowo źle * . 18 . 21 719 . . . . . . . . P . . ' . . . . . .06 . . . dni 709 .2425 . . lipiec . E . . . . . -- -- > . 699 2223 2627 29 01 03 . 07 F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 690 28 02 06 08 2526 01 03 . 17.`'.20 680 ._. 30 VV .-. l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ; o.' 05 '.O_' / VV 23 30 02 1011 `-:`-'.'.661'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~04'~'~ o.`., m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..'646|'.;. p \ ;'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/... |
|
Data: 2010-06-16 14:18:13 | |
Autor: J.F. | |
ELEKTRYCZNE LOTNICTWO | |
Użytkownik "Ele-Drive" <jbernatt@poczta.fm> napisał
sumaryczny czas lotu do obnizenia pojemnosci baterii o 20% to około 600-1000 (zalezy od sposobu eksploatacji baterii) godzin a dokładniej cykli ładowania . Potem tez mozna latac, ale czas lotu bedzie nizszy. Teoria. Jak bedziesz latal raz na tydzien godzinke, to ze starosci padna. J. |