ELM327 - uzywa ktos?

Data: 2011-08-19 22:10:40
Autor: jerzu
ELM327 - uzywa ktos?
On Thu, 18 Aug 2011 21:11:04 +0200, venioo <p.wienke@onet.eu> wrote:

Ktos z grupowiczow uzywa interfejsu diagnostycznego ELM327?
Jezeli tak, to z jakim oprogramowaniem i jakie skutki to daje?
Z jakimi autami sa problemy lub jakies specyficzne programy?

U mnie do Alfy 156 zadzialal tylko z programem Fiat ECU Scan.

Z grupy renówkowej:

"To kup sobie kabelek na ELM327 - zobaczysz jak poszalejesz ;)
Odczytasz błedy sterownika silnika i je skasujesz . i NIC wiecej.
A CLIP lub DDT2000 umożliwiaja np. podglad biezacych parametrow
- i to są prawdziwe dane diagnostyczne, i to do wszystkich układów.
Z tym, ze oczywiscie CLIP obsługuje wszystko i niezaleznie od
rocznika,
a DDT z najnowszymi (po2006) ma problem na tanim kabelku KKL.
A drogi kabelek z CANem do DDT kosztuje tyle ze lepiej kupic
chinskiego CLIPA ;)"

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-08-20 21:56:41
Autor: venioo
ELM327 - uzywa ktos?
W dniu 2011-08-19 22:10, jerzu pisze:
> [...]

"To kup sobie kabelek na ELM327 - zobaczysz jak poszalejesz ;)
Odczytasz błedy sterownika silnika i je skasujesz . i NIC wiecej.

No ale wlasnie ja chce TYLKO odczytac bledy, o nic innego mi nie chodzi.

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-08-21 14:28:02
Autor: PM
ELM327 - uzywa ktos?
?> No ale wlasnie ja chce TYLKO odczytac bledy, o nic innego mi nie chodzi.

jakby co to mam lexię
tylko przytargaj truchło do poznania.

Data: 2011-08-21 17:06:22
Autor: venioo
ELM327 - uzywa ktos?
W dniu 2011-08-21 14:28, PM pisze:
?> No ale wlasnie ja chce TYLKO odczytac bledy, o nic innego mi nie chodzi.

jakby co to mam lexię
tylko przytargaj truchło do poznania.

łeeee no królu złoty! do poznania mam w miare blisko, to sie jakoś umówimy. napisz mi na GG jakieś namiary. pzdr

--
venioo
GG:198909

ELM327 - uzywa ktos?