ELT

Data: 2010-03-27 03:08:20
Autor: heja
ELT
Czy ktoś ma jakiś pomysł, jak można rozwiązać problem w 48 godz.? Bez zmiany
samolotu (na inny mnie nie stać, mam na niego specjalny deal) i oczywiście
bez oszukiwania w planie lotu, że mam ELT...

Minęło co prawda 48 godzin, ale może przyda się na przyszłość: jeżeli
nie zależy Ci na bezpieczeństwie tylko na papierach, to możesz
poszukać mechanika, który zamontuje stare ELT 121,5 i się pod tym
podpisze. Powinno być ich teraz dużo na rynku. Jeżeli nie lecisz na
lotniska kontrolowane, to mało prawdopodobne, żeby Ci zrobili ramp
check. Pamiętaj jednak, że Austria to przede wszystkim wysokie góry i
tam naprawdę jest ono potrzebne, żeby wiedzieli, gdzie w razie czego
szukać zwłok :-/

Jeżeli wybierasz się nocą, sprawdź też tamtejsze przepisy dot. nocnego
VFR, są inne niż u nas.

--
Michał

ELT