EMTEC S800 - mediabox

Data: 2010-03-29 17:04:06
Autor: adresss
EMTEC S800 - mediabox
Czesc,

czy jest tu jakis "szczesliwy" posiadacz tego urzadzenia (lub
podobnego by EMTEC)

z krotkiej informacji wiem, ze jest tam tuner analogoowy i cyfrowy
dvb-t - tylko pytanie czy mpeg-2 czy mpeg-4 avc ?

Chcialbym wykorzystywac to jako nagrywarke programow tv z kablowki
(analogowej) i pozniej ew. do naziemnej cyfrowej.

Jest tez wersja z 2 tunerami (chyba nawet potrafi nagrywac HD) - czyli
tu z pewnoscia jest mpeg-4.

--
ThinkXtra

Data: 2010-03-29 17:46:23
[...]