EMitel oficjalnie ruszył z DVB-T

Data: 2009-10-01 20:10:19
Autor: jerzyn
EMitel oficjalnie ruszył z DVB-T

Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:ha2ekn$tuo$1news.onet.pl...
Do odbioru DVB-T potrzebny jest telewizor wyposażony w tuner DVB-T MPEG-4 lub zewnętrzny dekoder DVB- T MPEG -4 (STB = set-top box).

Czy ktoś może po ludzku wytłumaczyć jak to zrobić aby obejrzeć te programy, może ktoś ma wejścia do UKE i poprosi Panią Prezes, Ona wszystko może i może napisze gdzieś jak ludzie mogą to oglądać .Jestem wielkim fanem Pani Prezes i wierze ze tylko Ona to może powiedzieć .
jerzy

Data: 2009-10-01 20:28:27
Autor: games
jerzyn pisze:
[...]

Noarmalnie idtoto kupujesz tuner stacjonarny lub USB i ogladasz

Data: 2009-10-02 11:22:03
Autor: jerzyn

Użytkownik "games" <games@games.home.pl> napisał w wiadomości news:4ac4f4de$1news.home.net.pl...
jerzyn pisze:

Noarmalnie idtoto kupujesz tuner stacjonarny lub USB i ogladasz

Do mamusi z takim tekstem kretynie!!!

Data: 2009-10-02 11:23:59
Autor: gasper
EMitel oficjalnie ruszył z DVB-T
Użytkownik "games" <games@games.home.pl> napisał w wiadomości news:4ac4f4de$1news.home.net.pl...

Noarmalnie idtoto kupujesz tuner stacjonarny lub USB i ogladasz

albo przestawia antene na odpowiedni nadajnik - jak ma tv z tunerem lub c+,n z odpowiednim tunerem

Data: 2009-10-04 01:08:15
Autor: SP1 QXL
jerzyn pisze:
[...]

U nas nie działa, a od Niemiaszków leci MPEG-2 Jurku!

Niestety, Szczecin (Kołowo) na samym niemal końcu :(

Jak zwykle przecież...

TL

Data: 2009-10-04 10:43:03
Autor: Chris
Dnia Thu, 1 Oct 2009 20:10:19 +0200, jerzyn napisał(a):

[...]

Możesz sobie sam przeczytać:
http://www.emitel.pl/telewizja/naziemna-telewizja-cyfrowa-dvb-t

--
Pozdrowienia,