EPKS kto jezdzi spottować / oglądać ?

Data: 2011-10-24 19:30:48
Autor: LUK
EPKS kto jezdzi spottować / oglądać ?
szukam osób , ktore jezdza na EPKS zeby poogladac / pofotogfafowac.... codziennie przebywam bardzo blisko wszchodniego progu pasa , nieraz duzo sie dzieje , AVACS , efki , herkulesy , mi-8 , jaki ,  skoki ... szukam osob , które podpowiedzą mi co ciekawego  i KIEDY sie tam dzieje :) jakies wiesze manewry itp .. jest dobra miejscowka na zachodniej stronie lotniska ..

Data: 2011-10-26 09:16:11
Autor: PM
EPKS kto jezdzi spottować / oglądać ?

zadzoń na 618548350 i zapytaj co bedzie się działo.

EPKS kto jezdzi spottować / oglądać ?