EPO -- do Trybuna

Data: 2014-09-24 19:54:31
Autor: K
EPO -- do Trybuna
On 24/09/2014 19:27, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
Ściągnąłeś EPO czy nie? U mnie EPO nie ściąga się.

Jałówka ;) z włączonym WiFi i włączonym (a nawet ,,zamkniętym'')
odbiornik GPS oraz drobiazgami (typu pogoda) ciągnie na tablecie
3.3% pojemności akumulatora na godzinę, czyli jedno ładowanie do
pełna starczyć może na 30 godzin takiej jałowej ,,pracy'' tabletu.
IMO nie warto wyłączać ani odbiornika GPS, ani WiFi -- WiFi
wyłączałem do tej pory sporadycznie, zaś odbiornik GPS zazwyczaj
włączałem tylko wtedy, gdy był mi potrzebny; zazwyczaj włączając
odbiornik GPS, wyłączałem WiFi.

Jak pojmuję -- bez rootowania nie ma mowy o ,,ręcznym'' ściąganiu EPO.
(a ja nie chcę rootować, bo jestem zbyt leniwy) GPS bez EPO chodzi
całkiem nieźle, ale czasami (raczej bardzo rzadko) fiksacja trwa
kilka/parę minut.

zaloz trybunowi maila, albo niech on zalozy tobie i tam sobie blogujcie ;)

Data: 2014-09-25 00:05:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
EPO -- do Trybuna

"K" lvv412$lir$1@adenine.netfront.net

zaloz trybunowi maila, albo niech on zalozy tobie i tam sobie blogujcie ;)

Jesteś ten K, czy ta K? ;)

Data: 2014-09-25 13:03:58
Autor: Trybun
EPO -- do Trybuna
W dniu 2014-09-24 20:54, K pisze:

zaloz trybunowi maila, albo niech on zalozy tobie i tam sobie blogujcie ;)

A niby po co skoro ktoś zrobił do tego grupę dyskusyjną?

Data: 2014-09-25 19:08:51
Autor: jerzu
EPO -- do Trybuna
On Thu, 25 Sep 2014 13:03:58 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

A niby po co skoro ktoś zrobił do tego grupę dyskusyjną?

W tytule jest "Do Trybuna" - czyli wiadomość prywatna. Mylę się?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-09-26 00:24:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
EPO -- do Trybuna

"jerzu" avi82al71t3pgdtnulrgreels58tpmelrv@4ax.com

A niby po co skoro ktoś zrobił do tego grupę dyskusyjną?

W tytule jest "Do Trybuna" - czyli wiadomość prywatna. Mylę się?

Tak, i to nieraz. Tym razem mylisz i siebie, i innych także
mylisz. Ale nie przejmuj się -- raczej nikt nie traktuje
poważnie Twoich pomylonych myśli.

EPO dotyczy nie tylko Trybuna i mnie, ale także wielu innych osób.

Bardzo często na grupach dyskusyjnych autor postu zwraca
się do jednego interlokutora, co nie znaczy, że inni nie
mogą dołączać się do takiej rozmowy.

Data: 2014-09-26 08:12:49
Autor: Trybun
EPO -- do Trybuna
W dniu 2014-09-25 19:08, jerzu pisze:
On Thu, 25 Sep 2014 13:03:58 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

A niby po co skoro ktoś zrobił do tego grupę dyskusyjną?
W tytule jest "Do Trybuna" - czyli wiadomość prywatna. Mylę się?

Przykro pisać, ale mylisz się - nie było dopisku - "wiadomość prywatna".

Data: 2014-09-26 07:25:39
Autor: K
EPO -- do Trybuna
On 26/09/2014 07:12, Trybun wrote:
[...]

wybacz, ale sprawiasz wrazenie kretyna.

Data: 2014-09-26 18:20:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
EPO -- do Trybuna

"K" m030st$2jue$1@adenine.netfront.net

wybacz,

Dołączam się do jego prośby -- wybacz mu Trybunie
jego błądzenie wśród jego błędnych wrażeń.

-=-

A do Ciebie, K -- może popracuj nad swymi wrażeniami.
(nad swoją wrażliwością)

Data: 2014-09-26 22:57:56
Autor: animka
EPO -- do Trybuna
W dniu 2014-09-26 08:25, K pisze:
[...]

Po twoim nicku widać, żeś Ty kretyn.

--
animka

Data: 2014-09-27 11:53:59
Autor: Trybun
EPO -- do Trybuna
W dniu 2014-09-26 08:25, K pisze:
[...]

Jedyne co mogę w takiej sytuacji zrobić to nie wybaczać, a wyrazić ubolewanie jak z takim chamstwem w sobie możesz wegetować. W realu z pewnością byś się nie odniósł do mnie z takim tekstem,.. nie, nie z powodu tego że masz jakieś dobre wychowanie, czy inne wyższe zahamowania, tylko z powodu strachu. Tutaj sobie poszczekujesz jak piesek za płotu i tyle twojego. Absolutnie nie mam czego ci wybaczać, będziesz powtarzał to swoje chamstwo to pójdziesz do filtra i finał..

Data: 2014-09-27 14:44:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
EPO -- do Trybuna

"Trybun" 54268929$0$18093$65785112@news.neostrada.pl

Jedyne co mogę w takiej sytuacji zrobić to nie wybaczać, a wyrazić ubolewanie jak z takim chamstwem w sobie możesz wegetować. W realu z pewnością byś się nie odniósł do mnie z takim tekstem,..

W tym właśnie celu używa pseudonimu -- na
dodatek dość trudnego do zdekodowania. ;)

nie, nie z powodu tego że masz jakieś dobre wychowanie, czy inne wyższe zahamowania, tylko z powodu strachu.

Dokładnie. :)

Tutaj sobie poszczekujesz jak piesek za płotu i tyle twojego.

Poszczekuje, ale jednocześnie nie gasi obawy typu -- co
wówczas, gdy w płocie znajda jakieś przejście?...

Absolutnie nie mam czego ci wybaczać, będziesz powtarzał to swoje chamstwo
to pójdziesz do filtra i finał..

Tego nie boi się -- odrodzi się jako J czy L... ;)

Data: 2014-09-29 18:06:59
Autor: Trybun
EPO -- do Trybuna

[...]

Ale to zdaje się on będzie za mną łaził a nie ja za nim..?

Wszystko to są jego problemy.

Data: 2014-09-30 18:59:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
EPO -- do Trybuna

"Trybun" 5429839f$0$3168$65785112@news.neostrada.pl

W tym właśnie celu używa pseudonimu -- na
dodatek dość trudnego do zdekodowania. ;)

Ale to zdaje się on będzie za mną łaził a nie ja za nim..?

On, ale wówczas zdystansuje się do niejakiego K.
Poprosi Cię o wsparcie moralne i (jak siE da) finansowe.

Tego nie boi się -- odrodzi się jako J czy L... ;)

Wszystko to są jego problemy.

Będą Twoimi, gdy go spotkasz w realu, wyjaśniającego Ci,
że wszyscy jesteśmy dziećmi tego samego Boga, przez co
musimy wspierać się. Problem w tym, że Ty go wesprzesz,
a on Ciebie -- pogryzie. :)

Data: 2014-10-02 14:55:24
Autor: Trybun
EPO -- do Trybuna

[...]

Ja akurat nie z tych co to udzielają poparcia na "piękne oczy". Zobaczę, poznam że ktoś mądry, kurturalny itd. a bezpodstawnie atakowany przez watahę. wtedy, i tylko wtedy ma moje wsparcie moralne...;-)

[...]

Obawiam się że tu możesz mieć rację. Bardzo często ten lewicowy styl życia jaki prowadzę wykorzystują różni niegodziwcy.

Data: 2014-10-02 15:20:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
EPO -- do Trybuna

"Trybun" 542d4b30$0$18086$65785112@news.neostrada.pl

Ja akurat nie z tych co to udzielają poparcia na "piękne oczy". Zobaczę, poznam że ktoś mądry, kurturalny itd. a bezpodstawnie atakowany przez watahę. wtedy, i tylko wtedy ma moje wsparcie moralne...;-)

A ja z tych, co dają na piękne oczy, uprzejmość, uśmiech...
Od kilkunastu lat usiłuję to zmienić, ale ponoć -- bezskutecznie
i raz za razem oblewam egzaminy...

Bóg (jestem kapłanem Jednoosobowego Kościoła Katolickiego -- stąd
tak często wspominam Boga) nie powierzy majątków komuś, kto ma zbyt
miękkie serce, komuś, kto te majątki przekaże niegodziwcom, dlatego
aby skutecznie prosić Boga o majątek, trzeba zadbać o mądrość... Ja
stale jestem zbyt naiwny, choć staram się jak mogę...

[a Bóg mi mówi, że słabo widzi te moje starania]

[...]

Dobrze, że choć zauważasz, że wykorzystują...

Data: 2014-09-26 18:24:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
EPO -- do Trybuna

"Trybun" 542503d7$0$12628$65785112@news.neostrada.pl

A niby po co skoro ktoś zrobił do tego grupę dyskusyjną?

W tytule jest "Do Trybuna" - czyli wiadomość prywatna. Mylę się?

Przykro pisać, ale mylisz się - nie było dopisku - "wiadomość prywatna".

A nawet wtedy, gdyby był taki dopisek -- IMO miejsce
publiczne, tedy ;) i rozmowa raczej nie jest prywatną,
lecz jest rozmową publiczną.

-=-

Tak czy siak -- IMO inni też mogą opisać (w tym
wątku bądź w innym) swoje doświadczenia z EPO.

-=-

Nie jest tak, że inni nie mogą pisać o EPO i mogą swój udział
w rozmawianiu ograniczyć tylko do (przepraszam?) pierdolenia
bez sensu. ;)

Data: 2014-09-27 11:54:31
Autor: Trybun
EPO -- do Trybuna

[...]

Oczywiście, ale wtedy mógłbyś (słusznie czy nie słusznie, bez znaczenia) zarzucić komuś wtrynianie się miedzy wódkę a zakąskę.

Jasna sprawa, nie tylko mogą ale powinni. Szkoda właśnie że tak mało tu na tej grupie praktyków a tak dużo teoretyków, wolących dyskutować nie o realiach dnia dzisiejszego a o fantazjach nt. przyszłego wyglądu i specyfikacji iPhone`a 10generacji.

Data: 2014-09-27 14:48:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
EPO -- do Trybuna

"Trybun" 54268949$0$16897$65785112@news.neostrada.pl

Oczywiście, ale wtedy mógłbyś (słusznie czy nie słusznie, bez znaczenia) zarzucić komuś wtrynianie się miedzy wódkę a zakąskę.

Jasna sprawa, nie tylko mogą ale powinni.

Raczej tak -- skoro tu są. Zdecydowanie powinni
zrezygnować ze zniechęcania tych, którzy chcą
coś istotnego (czy choćby ciekawego) dodać.

Szkoda właśnie że tak mało tu na tej grupie praktyków

Nie tylko na tej. :)

a tak dużo teoretyków, wolących dyskutować nie o realiach dnia dzisiejszego a o fantazjach nt. przyszłego wyglądu i specyfikacji iPhone`a 10generacji.

Czy po_prawności kapci Solorza...

Data: 2014-09-29 18:07:41
Autor: Trybun
EPO -- do Trybuna

[...]

Jak jest w praktyce wszyscy przecież widzą - gdy rzeczowo opisałeś swój świeżo kupiony telefon to jak na Ciebie wsiedli,  niektórzy zarzucili Ci wręcz trollowanie..

Szkoda właśnie że tak mało tu na tej grupie praktyków

Nie tylko na tej. :)

No ale przecież ta grupa jest o specyficznej tematyce. To nie polityka czy psychologia gdzie można paplać dla samego paplania bez żadnego oparcia na faktach.

a tak dużo teoretyków, wolących dyskutować nie o realiach dnia dzisiejszego a o fantazjach nt. przyszłego wyglądu i specyfikacji iPhone`a 10generacji.

Czy po_prawności kapci Solorza...

No tak...:-D

Data: 2014-09-30 19:04:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
EPO -- do Trybuna

"Trybun" 542983c9$0$3168$65785112@news.neostrada.pl

Jak jest w praktyce wszyscy przecież widzą - gdy rzeczowo opisałeś swój świeżo kupiony telefon to jak na Ciebie wsiedli, niektórzy zarzucili Ci wręcz trollowanie..

Owszem. Nie podoba się niektórym opisywanie wrażeń telefonicznych. :)

[...]

:) Psychologia to w znacznej mierze nauka o ciele,
choćby o logarytmicznej skali wrażeń słuchowych.

[...]

Weźmy inne udogodnienie kapciowe. Powiedzmy, że hasło można
wpisać tylko w ciągu jednej sekundzie po rozpoczęciu pełnej
godziny. Czy nadal mamy darmowy internet? ;)

Data: 2014-10-02 14:56:00
Autor: Trybun
EPO -- do Trybuna

[...]

A już wręcz piana na ustach jak usłyszą krytykę nieuczciwego sprzedawcy...

[...]

Bo ja wiem, psychologia to raczej nauka o stanie umysłu, czyli - nic namacalnego..

[...]

No, byłby on darmowy nawet wtedy gdy kapcia trzeba by wpisywać co pół minuty. Oczywiście darmowy w tym sensie gdy pominiemy inwestycje które trzeba przeprowadzić na początku operacji zwanej AERO2.  Jest darmowy mimo tego że skala utrudnień wręcz uniemożliwia korzystanie z tego, bo to już zupełnie inna sprawa.

Data: 2014-10-02 15:57:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
EPO -- do Trybuna

"Trybun" 542d4b54$0$18086$65785112@news.neostrada.pl

Owszem. Nie podoba się niektórym opisywanie wrażeń telefonicznych. :)

A już wręcz piana na ustach jak usłyszą krytykę nieuczciwego sprzedawcy...

I kto pieni się?

 () Ten, kto kupuje i jest oszukiwany?
 () Nieuczciwy sprzedawca bądź jego przedstawiciel?
 () Czy osoby postronne?

:) Psychologia to w znacznej mierze nauka o ciele,
choćby o logarytmicznej skali wrażeń słuchowych.

Bo ja wiem, psychologia to raczej nauka o stanie umysłu, czyli - nic namacalnego..

Psyche -- to tchnienie, czyli z grecka rzecz ujmując, psychologia to pulmonologia. ;)

Ja jestem nerwowo (kręgosłup) i psychicznie (astma) chory. :)

A na psychologii uczą naprawdę o logarytmicznej skali.
Zwykle rozmowa z psychologami (studentami psychologii lub
nauczycielami psychologii, ale nawet z informatykiem pracującym
na psychologii UW) zaczynała się od wyjaśnienia mi tego, że
psychologia wcale nie uczy o duszy. ;) Czy dużo rozmów tego
typu przeprowadziłem? Kilka na pewno -- i ZAWSZE wyjaśniano
mi powstające nieporozumienie prowadzące do rozczarowania.
Ludzie idąc na psychologię chcieli poznać duszę, zrozumieć
ludzi (tu niemal dokładnie powtarzam po pewnej Uli, mojej
koleżanki z ławki szkolnej)... IMO nierzadko kierowała nimi
chęć panowania nad pewnymi procesami a w konsekwencji -- nad
ludźmi... Ale na studiach pozyskiwali wiedzę nieco ;) inną...

[...]

:)

[...]

Ja z Aero2 raczej nie skorzystałem po 01 kwietnia br.
Wprawdzie łączność nawiązywałem, ale tylko w celach testowych...

Natomiast lejek Virgin Mobile jest przeze mnie wykorzystywany często.

W pewnym sensie jest on jak Lady Pank. ;) (kosztuje mniej niż zero)

                                     Aero2                                  Virgin Mobile
plastyk                   ja płacę do Aero2 20 pln kaucji               otrzymuje 8 pln od VM
opłaty pocztowe        7 pln plus kilka pln za list do Aero2                nie płacę nic
opłaty okresowe                    zero pln                      5 pln rocznie, ale można to wydzwonić
czas oczekiwania             sporo ponad jeden miesiąc               chyba nieco ponad jeden dzień
problematyczność        - duże obciążenie dla akumulatora                    nie zauważam
                        - wcześniejsze SIMki nie współpracowały
                          poprawnie z wieloma telefonami
dodatkowe zyski               raczej nie ma takowych                        numer telefonu

Załapałem się jeszcze na klubowe -- za wpłacenie 5 pln, na konto wpływa 7.5 pln, czyli rozmowy
są stosownie tańsze. (ucieka 29 groszy za minutę, rzecz jasna z sekundowym naliczaniem) Akurat
ja nie dzwonię zbyt często, ;) ale te dodatkowe pieniądze na tej karcie są dla mnie ważne.

-=-

Jak widzisz -- socjalista Solorz okradł (lub oszukał?) socjalnych ;)
zaś kapitalista (Virgin Mobile) dał chętnym naprawdę za free, a może
nawet dołożył do tego interesu, gdyż przez pierwszy rok używania lejka
VM inwestycja niemal nie zwraca się... Należy doładować za 5 pln (bez
tego lejek też działał) a VM księgował 7.5 pln, dając wcześniej 8 pln...

EPO -- do Trybuna