EPU - takie dygresje

Data: 2017-08-23 00:25:10
Autor: Zbynek Ltd.
EPU - takie dygresje
Elo

Założyłem 2 jednakowe sprawy w EPU przeciw 2 różnym pozwanym. Na zbliżone kwoty. Dysponowałem jednakowymi dowodami. W jednej sprawie skierowano do sądu właściwego ze względu na niewystarczającą wiarygodność dowodów. W drugiej sprawie wydano nakaz zapłaty (do ewentualnego sprzeciwu przez pozwanego). Łaska pańska na pstrym koniu jeździ.

    Zbyszek
PGP key: 0xE09DDDC1

Data: 2017-08-23 19:17:16
Autor: ąćęłńóśźż
EPU - takie dygresje
Ja w ogóle nie wiem, po co tam (i w podobnych sądach) ludzie potrzebni, wystarczyłby komputer (i piszę jak najbardziej serio).
Na świecie pełno jest znacznie lepszych systemów eksperckich.

-- -- -