ER300, Uniroyal Rain Expert itp.

Data: 2010-07-01 08:38:59
Autor: sop3k
ER300, Uniroyal Rain Expert itp.
Witam Grupowiczow.
    Moje Bridgestony ER300 powoli koncza swoj bardzo udany zywot. Najchetniej kupilbym je jeszcze raz, ale widze ze teraz jest juz jakas ina odmiana w/w opon. Nie wiem czy poprzednie wyszly juz z produkcji. Gdyby mi sie nie udalo kupic ER300 zastanawiam sie nad Uniroyal Rain Expert 195/60/15.
Sa jacys uzytkownicy w/w opon ktorzy mogliby sie podzielic opiniami. Ogolnie szukam czegos, na czym da sie objedzic caly rok w umiarkowanym, zdecydowanie mokrym klimacie. ER300 radzily sobie przez ostatnie 3 lata znakomicie.
Pozdrawiam

Ja właśnie użytkuje Uniroyal Rain Expert w takim właśnie rozmiarze. Kupiłem za śmieszne pieniądze(699zł za 4 sztuki z założeniem). Opony bardzo dobre, lecz trochę głośne. Na deszcz to najlepsze opony jakie kiedykolwiek używałem, robią się ciche i kleją się do drogi. Na suchym trochę głośne, ale dźwięk nie jest uciążliwy.

--

ER300, Uniroyal Rain Expert itp.