ERA 29gr za godzine - wyjasnijcie

Data: 2009-06-06 09:11:19
Autor: Strachu S.
ERA 29gr za godzine - wyjasnijcie
Stary już jestem i niegramotny, proszę wyjaśnijcie mi promocję ERA gdzie jest 29 groszy za godzinę rozmowy:

To jest prepaid TAK-TAK, prawda? czy trzeba umowę abonamentową podpisać?
Czyli kupuję starter, pewnie po uruchomieniu go muszę jakiś kod wysłać.
Co dalej, czy od tej 'aktywacji' mogę dzwonić do kobiety/żony/kochanki przez godzinę i płacę 29 groszy?
Czy są jakieś opłaty dodatkowe, jakiś quasi-abonament, np. ERA zmusza do jakieś opłaty miesięcznej za tą usługę?
Czy te 29gr to mam tylko na jeden numer, czy do kilku/wszystkich?

Wszelkie uwagi, przemyślenia mile widziane, dziękuję

Strachu S.

Data: 2009-06-06 11:33:30
Autor: kowtow

Użytkownik "Strachu S." <satoot.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0dbrn$bpn$1inews.gazeta.pl...
[...]

29 gr. za godzinę do ery i stacjonarne
haczyk
każda rozmowa na stacjonarne i era kosztuje 29 gr. czy to 1 sekunda czy 1 godzina.

Data: 2009-06-06 11:39:23
Autor: tl

Użytkownik "kowtow" <kowtow@maturewoman.op.pl> napisał w wiadomości news:h0dd1l$91s$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Świetnie nadaje się jako drugi (lub trzeci) telefon domowy do rozmów z osobami starszymi lub sympatiami.

Data: 2009-06-06 11:46:36
Autor: SDD

Użytkownik "tl" <tl111@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0ddgb$11h$1news.onet.pl...

Świetnie nadaje się jako drugi (lub trzeci) telefon domowy do rozmów z osobami starszymi lub sympatiami.

Widzisz chlopie. Wreszcie dotarles do sedna sprawy.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-06-07 18:04:03
Autor: zlotowinfo
[...]

a co z erajednostkami?
mam 800zł na koncie i 1000 erajednostek

Data: 2009-06-07 23:01:27
Autor: hsd

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:h0god6$4kl$1inews.gazeta.pl...
[...]

erajednostki pojda na rozmowy z heyah i smsy do ery i heyah

hsd

Data: 2009-06-08 10:39:07
Autor: Grzexs
ERA 29gr za godzine - wyjasnijcie
a co z erajednostkami?
mam 800zł na koncie i 1000 erajednostek

erajednostki pojda na rozmowy z heyah i smsy do ery i heyah

29 gr za godzinę działa tylko w "Nowym Tak-taku" (przejście na tą taryfę ze zwykłego TT - *125*1#) i do 2 listopada. Włączenie "Godziny za grosze" - *125*2# (koszt 2 PLN + 1 PLN na miesiąc). Od 3 listopada 2009 stawka wzrasta do 99 gr. Wyłączenie "Godziny za grosze" - *125*3#.

--
Grzexs

ERA 29gr za godzine - wyjasnijcie