ERA 6NO4 POZDROWIENIA

Data: 2011-05-11 10:03:37
Autor: Agent
ERA 6NO4 POZDROWIENIA

Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:6d129d2c-4c95-4837-8706-a21ae46995c3x6g2000yqj.googlegroups.com...
Witam

I to tyle w kwestii ustepowania jednosladom :)
Pozdrawiam tepego, niedouczonego, malego fiutka leczacego kompleksy w
czarnym pasku z czerwonym DI.
Do zobaczenia w sadzie.

A za probe spowodowania wypadku powinienes dostac w ryj ale wrodzona
niesmialosc nie pozwolila ci wyjsc z auta zapewne.

Mial nalepke grupowa czy Twoja zlosc tyczy sie wszystkich samochodziarzy?

Data: 2011-05-11 02:02:43
Autor: Bartek Kacprzak
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
On 11 Maj, 10:03, "Agent" <wprzyjem...@onet.ue> wrote:

Mial nalepke grupowa czy Twoja zlosc tyczy sie wszystkich samochodziarzy?

Zdecydowanej wiekszosci.

Bartek Kacprzak

Data: 2011-05-11 09:17:46
Autor: to
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
begin Bartek Kacprzak
Zdecydowanej wiekszosci.

Jak Ci większość przeszkadza to znaczy tylko tyle, że nie umiesz kompletnie jeździć.

Data: 2011-05-11 02:30:29
Autor: Bartek Kacprzak
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
On 11 Maj, 11:17, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin Bartek Kacprzak

> Zdecydowanej wiekszosci.

Jak Ci wiêkszo¶æ przeszkadza to znaczy tylko tyle, ¿e nie umiesz
kompletnie je¼dziæ.

Raczej w druga strone, calkiem niezle umiejetnosci nie pozwolily mi
sie trafic procz jednego razu kiedy nie bylo miejsca gdzie uciekac od
1990 roku.
BTW jazda na motocyklu wymaga jednak troszke wiekszych umiejetnosci
niz jazda samochodem.

Bartek Kacprzak

Data: 2011-05-11 17:46:07
Autor: Ghost
ERA 6NO4 POZDROWIENIA

U¿ytkownik "Bartek Kacprzak" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:b2f28f8f-6751-4568-9ae3-40f40c5f5a84x10g2000yqj.googlegroups.com...

BTW jazda na motocyklu wymaga jednak troszke wiekszych umiejetnosci
niz jazda samochodem.

No to juz wszystko wiemy, kolega wpadl tu by sie pochwalic.

Data: 2011-05-11 21:54:32
Autor: Bartek Kacprzak
ERA 6NO4 POZDROWIENIA

U¿ytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iqebg8$8j0$1mx1.internetia.pl...

[...]

Rozgryzles mnie Sherlocku.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-05-12 16:28:16
Autor: Ghost
ERA 6NO4 POZDROWIENIA

U¿ytkownik "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4dcae987$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Etam, takie cieniarstwo byle herlock na zagryche bierze.

Data: 2011-05-11 11:14:13
Autor: Cavallino
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:17098832-b65d-45c3-8bc8-72d9ec3882a8j23g2000yqc.googlegroups.com...
On 11 Maj, 10:03, "Agent" <wprzyjem...@onet.ue> wrote:

Mial nalepke grupowa czy Twoja zlosc tyczy sie wszystkich samochodziarzy?

Zdecydowanej wiekszosci.

Co robisz na tej grupie, nie pomyliles sie aby?

Data: 2011-05-11 02:23:41
Autor: Bartek Kacprzak
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
On 11 Maj, 11:14, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <bartek.kacpr...@gmail.com> napisal w
wiadomoscinews:17098832-b65d-45c3-8bc8-72d9ec3882a8j23g2000yqc.googlegroups.com...

> Zdecydowanej wiekszosci.

Co robisz na tej grupie, nie pomyliles sie aby?

Zdecydowanie nie.
W koncu to tu sa mistrzowie kierownicy, majacy oczy dookola glowy,
majacy znajomosc przepisow w malym palcu i kulture jazdy w... nie?

Bartek Kacprzak

Data: 2011-05-11 09:25:27
Autor: to
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
begin Bartek Kacprzak
W koncu to tu sa mistrzowie kierownicy, majacy oczy dookola glowy,
majacy znajomosc przepisow w malym palcu i kulture jazdy w... nie?

Przepisy zabraniają zajmować naraz więcej niż jeden pas ruchu, a także nakazują sygnalizować zmianę pasa ruchu i zachować bezpieczny odstęp przy wyprzedzaniu. Powyższe olewa zdecydowana większość motocyklistów.

Data: 2011-05-11 02:33:56
Autor: Bartek Kacprzak
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
On 11 Maj, 11:25, to <t...@abc.xyz> wrote:
Przepisy zabraniaj± zajmowaæ naraz wiêcej ni¿ jeden pas ruchu,
Zgadza sie, kierowca passata zapomnial o tym w swoich zapedach
nauczyciela.

a tak¿e
nakazuj± sygnalizowaæ zmianê pasa ruchu i zachowaæ bezpieczny odstêp przy
wyprzedzaniu.
Oba warunki spelnione, zauwaz, ze vw byl _za mna_ w momencie
rozpoczecia sygnalizowania wyprzedzania.
Panu nie spodobalo sie ominiecie w korku na poprzednim skrzyzowaniu.

Powy¿sze olewa zdecydowana wiêkszo¶æ motocyklistów.
To juz jest Twoje wyobrazenie.

Bartek Kacprzak

Data: 2011-05-11 10:04:48
Autor: masti
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 09:25:27 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin Bartek Kacprzak

W koncu to tu sa mistrzowie kierownicy, majacy oczy dookola glowy,
majacy znajomosc przepisow w malym palcu i kulture jazdy w... nie?

Przepisy zabraniają zajmować naraz więcej niż jeden pas ruchu

w jaki sposób zajmiesz motocyklem więcej niż jeden pas?
*) nie takim z koszem

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-11 10:52:38
Autor: to
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
begin masti
w jaki sposób zajmiesz motocyklem więcej niż jeden pas? *) nie takim z
koszem

Widziałeś motocykl który wraz z kierowcą ma szerokość 10 cm?

Data: 2011-05-11 04:07:46
Autor: Bartek Kacprzak
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
On 11 Maj, 12:52, to <t...@abc.xyz> wrote:
begin masti

> w jaki sposób zajmiesz motocyklem wiêcej ni¿ jeden pas? *) nie takim z
> koszem

Widzia³e¶ motocykl który wraz z kierowc± ma szeroko¶æ 10 cm?

Co ma do tego szerokosc 10 cm?

BTW podczas wyprzedzania?

Data: 2011-05-11 13:46:36
Autor: to
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
> [...]
> z koszem

Widziałeś motocykl który wraz z kierowcą ma szerokość 10 cm?

Piłeś?

Data: 2011-05-11 14:19:10
Autor: masti
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 10:52:38 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin masti

w jaki sposób zajmiesz motocyklem więcej niż jeden pas? *) nie takim z
koszem

Widziałeś motocykl który wraz z kierowcą ma szerokość 10 cm?

bez kozery powiem 0cm
nadal czekam na odpowiedź

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-11 14:38:07
Autor: to
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
begin masti
[...]

Mam Ci odpowiedzieć jak obiektem o szerokości blisko 1 metr zająć po kawałku z dwóch pasów? To nie przedszkole.

Data: 2011-05-11 14:54:05
Autor: masti
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 14:38:07 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin masti

[...]

tak. Z poparciem odpowiednich przepisów a nie Twojego widzimisię.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-11 14:55:28
Autor: to
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
begin masti
Mam Ci odpowiedzieć jak obiektem o szerokości blisko 1 metr zająć po
kawałku z dwóch pasów? To nie przedszkole.

tak. Z poparciem odpowiednich przepisów a nie Twojego widzimisię.

LOL. Wybacz, ale w tak idiotyczną dyskusję mnie nie wciągniesz. Otwórz instrukcję od swojego motocykla i sprawdź jaką ma szerokość.

Data: 2011-05-11 14:56:29
Autor: masti
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 14:55:28 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin masti

[...]

nie potrzebujÄ™ do tego instrukcji. 95cm.
Nadal czekam na to byś wsparł się odpowiednim przepisem.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-11 15:30:46
Autor: to
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
begin masti
nie potrzebuję do tego instrukcji. 95cm. Nadal czekam na to byś wsparł
siÄ™ odpowiednim przepisem.

Co mam wesprzeć przepisem? Kolejny pijany? ;)

Data: 2011-05-11 15:50:24
Autor: masti
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
Dnia pięknego Wed, 11 May 2011 15:30:46 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin masti

nie potrzebuję do tego instrukcji. 95cm. Nadal czekam na to byś wsparł
siÄ™ odpowiednim przepisem.

Co mam wesprzeć przepisem? Kolejny pijany? ;)

nie każdy jest Tobie podobny.
Przeczytaj swoje posty i poproś kogoś by ci wyjaśnił do czego odnosi się pytanie.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-11 11:28:07
Autor: Cavallino
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:28c46022-b2e7-43ba-9527-bc330f201c41z19g2000yqz.googlegroups.com...
> [...]

> Zdecydowanej wiekszosci.

Co robisz na tej grupie, nie pomyliles sie aby?

Ja nie pytam co tu robia inni, tylko co tu robisz Ty, skoro jezdzisz motorem, a nie samochodem?
Miejsca do popyskowania sobie potrzebujesz?
No to zle trafiles.

A co do meritum - skoro wiekszosc kierowców sprawia Ci problem, to zdecydowanie cos jest z Toba nie tak.
Mozna zrozumiec ze tak jak zazwyczaj jakis niewielki odsetek jedzie jak torba, ale wiekszosc? - to jest niemozliwe, przyczyna musi lezec po Twojej stronie.

Data: 2011-05-11 02:37:33
Autor: Bartek Kacprzak
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
On 11 Maj, 11:28, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Ja nie pytam co tu robia inni, tylko co tu robisz Ty, skoro jezdzisz
motorem, a nie samochodem?
Miejsca do popyskowania sobie potrzebujesz?
No to zle trafiles.
W swietle rozpoczetej wczesniej dyskusji o warzywach, ktore sa
wszedzie?
Raczej dobrze trafilem.

A co do meritum - skoro wiekszosc kierowców sprawia Ci problem, to
zdecydowanie cos jest z Toba nie tak.
Napisalem, ze wiekszosc sprawia mi problem?
Chyba cos nadinterpretujesz? Nauczylem sie radzic sobie z takimi. Ten
byl szczegolny ale niestety nie wyjatkowy.

Mozna zrozumiec ze tak jak zazwyczaj jakis niewielki odsetek jedzie jak
torba, ale wiekszosc? - to jest niemozliwe, przyczyna musi lezec po Twojej
stronie.
Mozesz wierzyc w co tylko chcesz, TNJMP.

Bartek Kacprzak

Data: 2011-05-11 11:53:42
Autor: Cavallino
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:43c0dee3-1b6a-4a16-83eb-2dc41b004a40j31g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Aha.
No ale nie ma na szczescie jeszcze obowiazku czytac o fobiach motocyklistów na grupie samochodowej.
PLONK

Data: 2011-05-11 03:02:12
Autor: Bartek Kacprzak
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
On 11 Maj, 11:53, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
> [...]

Aha.
No ale nie ma na szczescie jeszcze obowiazku czytac o fobiach motocyklistów

Auc zabolalo, nie pierwszy raz, bo chyba to juz trzeci raz od ciebie.
Trzymam za slowo, Cav.

Data: 2011-05-11 22:21:27
Autor: JK
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
W dniu 2011-05-11 11:37, Bartek Kacprzak pisze:

A co do meritum - skoro wiekszosc kierowców sprawia Ci problem, to
zdecydowanie cos jest z Toba nie tak.
Napisalem, ze wiekszosc sprawia mi problem?

Na moje oko napisa³e¶, ale mo¿e tego nie pamiêtasz, by³e¶ pod wp³ywem, etc.

JK

Data: 2011-05-12 01:46:21
Autor: Bartek Kacprzak
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
On 11 Maj, 22:21, JK <spam_a...@poczta.onet.pl> wrote:

> Napisalem, ze wiekszosc sprawia mi problem?

Na moje oko napisa³e¶, ale mo¿e tego nie
pamiêtasz, by³e¶ pod wp³ywem, etc.

tyczy sie

Zlosc, nie problem. Ja was traktuje tak jakbyscie chcieli mnie zabic
na drodze.
Paranoja? Moze tak ale po zapukaniu w szybe pani, ktora zjezdzala na
moj pas gadajc przez telefon, potrzebna.

Bartek Kacprzak

Data: 2011-05-12 20:25:06
Autor: Ghost
ERA 6NO4 POZDROWIENIA

U¿ytkownik "Bartek Kacprzak" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:f4fcc00d-d662-412b-9c3f-628a6f78be76hg8g2000vbb.googlegroups.com...

Zlosc, nie problem. Ja was traktuje tak jakbyscie chcieli mnie zabic
na drodze.

Nie zlosc.

Paranoja?

Paranoja.

Moze tak ale po zapukaniu w szybe pani, ktora zjezdzala na
moj pas gadajc przez telefon, potrzebna.

I tak Ci zajezdzala, bo chciala zabic - Ciebie i Twojego pierdzacego miedzy nogami.

Data: 2011-05-12 22:39:13
Autor: Bartek Kacprzak
ERA 6NO4 POZDROWIENIA

U¿ytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iqh96c$b8u$1mx1.internetia.pl...

[...]

??

Paranoja?

Paranoja.
Raczej zdrowy rozsadek.

Moze tak ale po zapukaniu w szybe pani, ktora zjezdzala na
moj pas gadajc przez telefon, potrzebna.

I tak Ci zajezdzala, bo chciala zabic - Ciebie i Twojego pierdzacego miedzy nogami.
Zjezdzala, nie zajezdzala. Czytac i pisac tez trzeba umiec.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-05-13 12:36:58
Autor: Ghost
ERA 6NO4 POZDROWIENIA

U¿ytkownik "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4dcc4572$0$2454$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Raczej pierdolec, czego swiadkami jestemy tu wszyscy.

Data: 2011-05-13 03:45:13
Autor: Bartek Kacprzak
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
On 13 Maj, 12:36, "Ghost" <gh...@everywhere.pl> wrote:

> Raczej zdrowy rozsadek.

Raczej pierdolec, czego swiadkami jestemy tu wszyscy.

Nawet wobec takich losi jak ten z watku o wyprzedzaniu?
Sprobuj zatem wsiasc na motocykl i pojezdzic po miescie chlopaku. Jak
zrozumiesz o czym mowa wroc to pogadamy bo jak na razie to nie wiesz o
czym mowisz.

Bartek Kacprzak

Data: 2011-05-14 09:48:01
Autor: Ghost
ERA 6NO4 POZDROWIENIA

Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:734ac276-8a1c-43ab-a763-eb5c608ac0f3b42g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

Nawet wobec takich losi jak ten z watku o wyprzedzaniu?
Sprobuj zatem wsiasc na motocykl i pojezdzic po miescie chlopaku.

Sprobuj zaczac uzywac mozgu, dziewczyno (o ile masz).

Jak
zrozumiesz o czym mowa wroc to pogadamy bo jak na razie to nie wiesz o
czym mowisz.

Ja wiem, ze mowie o prezentacji Twojego pierdolca na grupie, bo do tego sie sporwadza Twoj wystep tutaj.

Data: 2011-05-14 16:52:27
Autor: Bartek Kacprzak
ERA 6NO4 POZDROWIENIA

Uzytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisal w wiadomosci news:iqlcjt$2fi$1mx1.internetia.pl...
Nawet wobec takich losi jak ten z watku o wyprzedzaniu?
Sprobuj zatem wsiasc na motocykl i pojezdzic po miescie chlopaku.

Sprobuj zaczac uzywac mozgu, dziewczyno (o ile masz).
Ja w przeciwienstwie do ciebie go mam i uzywam.
Szkoda, ze ta umiejetnosc jest dla ciebie obca, ale czego wymagac skoro brak mozgu jest az tak ewidentny.

Ja wiem, ze mowie o prezentacji Twojego pierdolca na grupie, bo do tego sie sporwadza Twoj wystep tutaj.
Och jakie mocne slowa obszczymurku.
Poszczekaj jeszcze.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-05-16 23:16:24
Autor: Ghost
ERA 6NO4 POZDROWIENIA

U¿ytkownik "Bartek Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4dce9730$0$2441$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Eno, w zadnym razie nie mam zamiaru odbierac Ci Twojej funkcji, jeszcze bys mnie pobil.

Data: 2011-05-17 20:28:33
Autor: Bartek Kacprzak
ERA 6NO4 POZDROWIENIA

U¿ytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:iqs4no$9nm$1mx1.internetia.pl...
Eno, w zadnym razie nie mam zamiaru odbierac Ci Twojej funkcji, jeszcze bys mnie pobil.
Pobi³?? Nieee, w skali od 1 do 10 w pieprzeniu g³upot bêdziesz mia³ 15, ch³opcze.

--
Bartek
niebieska9'99

Data: 2011-05-11 17:42:55
Autor: Ghost
ERA 6NO4 POZDROWIENIA

> [...]

W koncu to tu sa mistrzowie kierownicy, majacy oczy dookola glowy,
majacy znajomosc przepisow w malym palcu i kulture jazdy w... nie?

Cos mi sie zdaje, ze Ty tu nie na polowanie przybyles.

ERA 6NO4 POZDROWIENIA