ERA 6NO4 POZDROWIENIA

Data: 2011-05-11 11:12:39
Autor: Michal Gut
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
A za probe spowodowania wypadku powinienes dostac w ryj ale wrodzona
niesmialosc nie pozwolila ci wyjsc z auta zapewne.

twoja wrodzona niesmialosc nakazuje ci powiesic posta na pms bo moze jakims cudem bedzie akurat pmsowiczem i przeczyta to?
owa wrodzona niesmialosc nie pozwolila tobie na wyjasnienie sobie z nim tematu w 4 oczy?

Data: 2011-05-11 02:25:26
Autor: Bartek Kacprzak
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
On 11 Maj, 11:12, "Michal Gut"
<mic...@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> wrote:
> [...]

cudem bedzie akurat pmsowiczem i przeczyta to?
owa wrodzona niesmialosc nie pozwolila tobie na wyjasnienie sobie z nim

Alez moj drogi, ciezko poprosic rozmowce przez zamkniete drzwi i
szybe.
Ale staralem sie bardzo :)
BTW ciezko zatrzymac auto motocyklem, wiesz?

Bartek Kacprzak

Data: 2011-05-11 12:22:38
Autor: TM
ERA 6NO4 POZDROWIENIA

Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <bartek.kacprzak@gmail.com> napisal w wiadomosci news:d103bbf2-9e2d-486a-830f-2bd060397ecdk22g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

szybe.
Ale staralem sie bardzo :)
BTW ciezko zatrzymac auto motocyklem, wiesz?

Widze, ze sa tutaj zwolennicy zajezdzania drogi podczas wyprzedzania (uniemozliwiania tego manewru), tudziez przyspieszania, gdy ktos wyprzedza. Sedno sprawy tkwi w tym, ze sa rózni motocyklisci i rózni kierowcy samochodów. Ja jakos podczas jazdy samochodem obserwuje  wiecej chamstwa po stronie "miszczów" czterech kól. Zreszta widac to dobitnie czytajac popisy niektórych polemistów na tej grupie. To, ze motocyklisci maja wieksze mozliwosci wyprzedzania nie powinno od razu wywolywac piany na ustach kierowców samochodów.

Data: 2011-05-11 15:17:02
Autor: Artur Maśląg
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
W dniu 2011-05-11 12:22, TM pisze:
(...)
Widze, ze sa tutaj zwolennicy zajezdzania drogi podczas wyprzedzania
(uniemozliwiania tego manewru), tudziez przyspieszania, gdy ktos wyprzedza.

Wniosek o tyle ciekawy, że nieuzasadniony.

Sedno sprawy tkwi w tym, ze sa rózni motocyklisci i rózni kierowcy
samochodów.

Cieszę się, że to zauważyłeś.

Ja jakos podczas jazdy samochodem obserwuje  wiecej chamstwa po
stronie "miszczów" czterech kól.

Nic dziwnego - gdyby było inaczej, to by nie pasowało do lansowanej
opinii.

Zreszta widac to dobitnie czytajac popisy
niektórych polemistów na tej grupie.

O tak - na podstawie takich wypowiedzi można wyciągać wnioski
określające zachowania populacji.

To, ze motocyklisci maja wieksze
mozliwosci wyprzedzania nie powinno od razu wywolywac piany na ustach
kierowców samochodów.

A wywołuje? Jeśli już to wśród niewielu osób.

Data: 2011-05-11 16:03:20
Autor: Michał Gut
ERA 6NO4 POZDROWIENIA
olej.
wpadl nabuzowany na pms i chce sie wyzalic i wykrzyczec - a ze nie potrafil sie dogadac z osoba z ktora mial zatarg to polecial gdzie mu intuicja podpowiedziala.
byl w samochodzie no to napewno na pms bedzie dobre miejsce!
a moze mial rybke naklejona na klapie bagaznika? to pl.soc.religia
a moze mial naklejke z zaglowka? pl.rec.zeglarstwo sa gotowe na przyjecie ciegow za naklejke!
itd....

slonko swieci:) nie ma co sie stresowac i denerwowac przez kogos, komu za dzien czy dwa przejdzie i zacznie zyc jak reszta normalnych ludzi.
ta dyskusja to tylo dobry punkt zapoalny do flejma.

Data: 2011-05-11 17:50:01
Autor: Ghost
ERA 6NO4 POZDROWIENIA

Użytkownik "TM" <t_maz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iqdohr$2jj$1mx1.internetia.pl...

Ja jakos podczas jazdy samochodem obserwuje  wiecej chamstwa po stronie "miszczów" czterech kól.

Uwzgledniles w statystyce, ze czterokolowcow jest  wiecej niz dwu?

Data: 2011-05-11 18:23:53
Autor: TM
ERA 6NO4 POZDROWIENIA

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:iqebnh$9l4$1mx1.internetia.pl...

[...]

No cóż, radzę przeczytać Sein und Zeit Heideggera i więcej dystansu do siebie, grup dyskusyjnych i świata. Amen :-)

Data: 2011-05-11 18:58:19
Autor: Ghost
ERA 6NO4 POZDROWIENIA

Użytkownik "TM" <t_maz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:iqedn5$k8e$1mx1.internetia.pl...

[...]

Prosze ksiedza, ksiadz naprawde w jakis sposob widzi powiazanie mojego pytania z brakiem dystansu? Apage, Satanas!

ERA 6NO4 POZDROWIENIA