ERA: 8007 - kolejny konkurs na wyciagniecie kasy

Data: 2010-12-31 22:07:12
Autor: jawitw
ERA: 8007 - kolejny konkurs na wyciagniecie kasy

Chcę również dołączyć się do dyskusji na ten temat. Zadzwoniłem do ERY Pani podała mi nazwę firmy MOBIL FORMAF sp. z o.o.02-736 Warszawa ul. Wróbla 24 lokal1 to jest jakaśmała uliczka  na Służewie Dolnym. W Krajowym Rejestrze Sądowym nie znalazłem takiej firmy. Myślę, że gdyby złączyć szeregi osób oszukanych przez te pseudo firmy, można by ukrócić tego typu praktyki.
--
Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

ERA: 8007 - kolejny konkurs na wyciagniecie kasy