ERA - Czy warto przejsc ERA Happy do Era TAK TAK FON ??

Data: 2009-03-05 12:51:54
Autor: Grzexs
ERA - Czy warto przejsc ERA Happy do Era TAK TAK FON ??
Czy warto przejsc ERA Happy do Era TAK TAK FON ??

Zadzwonili do mnie z Ery i proponuja przejscie do TAK TAK FON i aparat SE C702 za 249 zl (umowa na 3 lata) ?

Czy warto ?

Czy nie ma jakiegos haczyka (oprĂłcz dlugiej umowy) ? Dluga umowa mi nie przeszkadza, bo z Ery jestem zadowolony.....

Teraz ci nie przeszkadza, ale za kilka miesięcy - kto wie? Wobec spodziewanego ruchu cen - nie opłaca się. A swoją drogą - do mnie też dzwonili i nagabywali. Wysłałem na drzewo...

Grzexs

ERA - Czy warto przejsc ERA Happy do Era TAK TAK FON ??