ERA - jak negocjować?

Data: 2010-12-05 22:05:08
Autor: Ryszard C
ERA - jak negocjować?

Użytkownik "Grzegorz Brycki" <grzegorz.brycki@op.pl> napisał w wiadomości news:idfi17$2d0$2news.onet.pl...
Witam,

Po 2 lata abonamentu oferta mnie nie zadowala. Chcę upustu 350 zł na telefonie (do 1 zł). W BOK (www) oferty takiej nie ma nie mam też gdzie tam za bardzo się zwrócić z taką propozycją.

Jak z nimi negocjować najlepiej?
- gdzie zadzwonić
- co powiedzieć

GB

Po co wogole negocjować. Ja po kilkunastu latach odszedłem z Plusa do Play. Pod koniec okresu umowy wydzwaniali do mnie i oferowali mi jakis badziewny telefon i ze dadza 100 minut wiecej za tylko 30zł. Poszedlem do play, dali mi za mniejsze pieniazki 3,5 razy wiecej jak Plus i telefonik jaki chcialem za 1zł. Nie ma wogóle sensu prowadzenia jakichkolwiek negocjacji, po prostu trzeba poszukac ciekawa ofertę u innego operatora i przejść z numerkiem.

Rycho

ERA - jak negocjować?