ERA nie działa :-(

Data: 2009-08-08 11:15:56
Autor: jgor
ERA nie działa :-(
ERA nie działa od paru godzin (okolice Pucka). Czy to lokalny problem, czy bardziej ogólny?

Data: 2009-08-08 13:49:31
Autor: raff
ERA nie działa :-(
  jgor pisze:
ERA nie działa od paru godzin (okolice Pucka). Czy to lokalny problem, czy bardziej ogólny?

Dziala, dziala.

R.

Data: 2009-08-08 12:04:54
Autor: jgor
ERA nie działa :-(
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisał(a):
  jgor pisze:
> ERA nie działa od paru godzin (okolice Pucka). > Czy to lokalny problem, czy bardziej ogólny?
> Dziala, dziala.

R.

To gdzie to działa?
U mnie (Władysławowo) nadal nie działają połączenia głosowe ani w jedną, ani w drugą stronę. Dostaję tylko smsy o nieodebranych połączeniach :-(

Data: 2009-08-08 15:59:30
Autor: SDD
ERA nie działa :-(

Użytkownik " jgor" <jgor5.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h5jpl6$dmd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Np. u mnie w Radomsku smiga az milo.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-08 16:10:32
Autor: Skorupa
ERA nie działa :-(
SDD pisze:
[...]

U mnie w Przedborzu działa, ale jakiś czas miesiąc temu były poważne problemy przez kolka dni ;/

--
Pozdr.
Skorupa

--
Wolność. Po co wam wolność?
Macie przecież do pracy autobusy

Data: 2009-08-08 19:38:48
Autor: SDD
ERA nie działa :-(

Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w wiadomości news:h5k1mm$5np$1mx1.internetia.pl...

U mnie w Przedborzu działa, ale jakiś czas miesiąc temu były poważne problemy przez kolka dni ;/

Wystarczy spojrzec na nasze rejestracje - i wszystko jasne :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-09 09:14:44
Autor: Skorupa
ERA nie działa :-(
SDD pisze:
[...]

he he, co racja to racja ;) ERA ;)

--
Pozdr.
Skorupa

Data: 2009-08-08 15:52:19
Autor: jgor
ERA nie działa :-(
 jgor <jgor5.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
ERA nie działa od paru godzin (okolice Pucka). Czy to lokalny problem, czy bardziej ogólny?

Wyjaśniło się - jest awaria na lokalnych nadajnikach...

--

ERA nie działa :-(