ERA: propozycja po 2 latach abonamentu

Data: 2010-12-05 12:12:26
Autor: boxfish
ERA: propozycja po 2 latach abonamentu
W dniu 2010-12-04 16:06, Grzegorz Brycki pisze:
- chcę nowy telefon Xperia X10 mini pro
- abonament za 80 zł netto

Ten telefon kupisz za 800 zł bez problemu

Data: 2010-12-05 13:08:53
Autor: JoteR
"boxfish" napisał:

- chcę nowy telefon Xperia X10 mini pro
- abonament za 80 zł netto

Ten telefon kupisz za 800 zł bez problemu

"Ja chcę za złotówkę." ;->

JoteR

Data: 2010-12-05 20:47:07
Autor: Jingiel
propozycja po 2 latach abonamentu

"Ja chcę za złotówkę." ;->

a ja chcę mercedesa za 10 zł. Obiecuję, że co miesi±c będę do niego wlewał paliwo za 100 zł przez 2 lata. Chyba w PL nie dostaniesz tego telefonu przy tym abo za 1 zł.

Jingiel

Data: 2010-12-05 21:45:13
Autor: JoteR
propozycja po 2 latach abonamentu
"Jingiel" napisał:

"Ja chcę za złotówkę." ;->

Chyba w PL nie dostaniesz tego telefonu przy tym abo za 1 zł.

Ależ ja nie chcę ani takiego abonamentu, ani tego telefonu. ;-)

JoteR

Data: 2010-12-05 21:49:24
Autor: animka
ERA: propozycja po 2 latach abonamentu
W dniu 2010-12-05 13:08, JoteR pisze:
"boxfish" napisał:

- chcÄ™ nowy telefon Xperia X10 mini pro
- abonament za 80 zł netto

Ten telefon kupisz za 800 zł bez problemu

"Ja chcę za złotówkę." ;->

Ale zobacz jaki abonament przy tej złotówce byś płacił.

--
animka

ERA: propozycja po 2 latach abonamentu