ERA stacjonarny

Data: 2009-04-16 07:42:05
Autor: Bebe
ERA stacjonarny

Użytkownik "owp" <owp1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs6cv6$ij$1inews.gazeta.pl...
Cześć.
Czy ma ktoś z Was telefon stacjonarny w erze ?
Wydaje się super abo 25zł, 3 minuty za 35gr, nr stacjonarny...
http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/taryfy_stacjonarne/era_domowa/prosto_tanio
Albo firmowa - do odbierania - abo za 10zł
http://www.era.pl/pl/biznes/taryfy/taryfy_stacjonarne/era_firmowa/taryfy_i_uslugi

Czy są jakieś ukryte haczyki ? Teściowie chcą zmienić stacjonarny, bo i tak rozmawiają głównie przez komórki, a miesięcznie w TPSA wychodzi 100zł.

moi rodzice mają i rachunek miesięczny nie przekracza 30-32 zł - wiem bo im przelew robię - w TP mieli rachunek 2x wyższy dzwoniąc tyle samo mniej więcej. stacjonarny służy im do dzwonienia wyłączine na stacjonarne bo mają komórki

Data: 2009-04-16 12:43:53
Autor: owp
ERA stacjonarny
[...]
Dzięki za opd. A jakość (też - niezawodność) jest w porządku?
Nie chciałbym, żeby mi marudzili, że namówiłem, a teraz nie działa przez pół dnia :-)
Jeśli jest jak w 'normalnej' Erze to ok.
Pzdr
owp

Data: 2009-04-16 12:49:20
Autor: Bebe
ERA stacjonarny

Użytkownik "owp" <owp1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs729g$s73$1inews.gazeta.pl...
[...]

jakość jest jak normalnej ery - jak masz zasieg to jest ok -

jedyne co jest zauważalne - to czas od wybrania numeru jak do nich dzwonię jest o jakieś 4 sekundy opóźniony do czasu 1 sygnału w porównaniu z normalnym stacjonarnym

ERA stacjonarny