ERA stacjonarny

Data: 2009-04-17 01:06:06
Autor: Zbyszek
ERA stacjonarny

Użytkownik "owp" <owp1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs6cv6$ij$1inews.gazeta.pl...
Cześć.
Czy ma ktoś z Was telefon stacjonarny w erze ?
Wydaje się super abo 25zł, 3 minuty za 35gr, nr stacjonarny...
http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/taryfy_stacjonarne/era_domowa/prosto_tanio
Albo firmowa - do odbierania - abo za 10zł
http://www.era.pl/pl/biznes/taryfy/taryfy_stacjonarne/era_firmowa/taryfy_i_uslugi

Czy są jakieś ukryte haczyki ? Teściowie chcą zmienić stacjonarny, bo i tak rozmawiają głównie przez komórki, a miesięcznie w TPSA wychodzi 100zł.

Pzdr.
owp

Mam dwa telefony stacjonarne w Erze -numery przeniesione z TPSA w sierpniu ub. roku.
    Przełączenie operatora trwało niecałe dwie godziny.
    Jeden numer bez żadnych problemów i kłopotów, tak jak niżej pisał jeden z forumowiczów trochę dłużej łączy jakieś 3 do 6 sekund. Natomiast z drugim od jakiegoś czasu (3 miesiące) są problemy, często rozłącza połączenie po poniesieniu słuchawki, rozłącza też po poniesieniu słuchawki przez odbierającego po drugiej stronie. Dzwoniłem kilka razy do BOA próbują jakieś sztuczki, ale nieskutecznie. Zmieniałem dwa razy aparaty telefoniczne (przystawki Sagem), BOA wspomina o zmianie karty sim. Co gorsza nie ma żadnej reguły, czasem bez problemów odbieram trzy cztery rozmowy, a potem ze dwie rozłącza.
    Płacę zdecydowanie mniej mimo, że jest to Era firmowa i rozmowy są droższe. Fakt, nie można przesyłać faksów, ale o tym wiedziałem, specjalnie trzymam jeden numer na faks w TPSA-abonament socjalny i na nim mam Era internet stacjonarny. Całościowo wychodzę zdecydowanie taniej niż w TPSA.

Pozdrawiam. Zbyszek

Data: 2009-04-17 07:51:06
Autor: Przemek
ERA stacjonarny
Użytkownik "Zbyszek" <hatech@ko.onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

Kumpel ma to samo, często też mu się wiesza numer, musi wyłaczyć telefon, na nowo zalogować i wtedy dopiero działa. Dla dzwoniącego jest info, że telefon jest zajęty.
Przem

Data: 2009-04-20 14:47:33
Autor: ąćęłńóśźż
ERA stacjonarny