Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   ERA-stacjonarny numer firmowy - UWAGA

ERA-stacjonarny numer firmowy - UWAGA

Data: 2010-01-13 10:50:44
Autor: Mariusz
ERA-stacjonarny numer firmowy - UWAGA
Witam.
Chciałbym ostrzec przed lekkomyślnością przenoszenia numeru stacjonarnego do ERY.

Postanowiłem opuścić TPsa i jej abonament za nic. Został zakupiony nowy abonament u Ery i zlecone przeniesienie numeru stacjonarnego jako usługi do tego abonamentu.
W TPsa trzeba było odczekać ponad miesiąc na rozwiązanie umowy.
Z Ery przyszła informacja, że TPsa uwolni numer 2009-12-30 i w ciągu 24h zostanie on aktywowany na komórce.

Przyszedł 31XII i ....

Do tej pory dział techniczny Ery walczy z problemem bo numer oczywiście nie działa.

Na początku podejrzewałem tepsę. Ale numer został prawidłowo uwolniony i wina leży całkowicie po stronie Ery a moja firma już 2 tygodnie jest bez numeru stacjonarnego.

Wielokrotne telefony do BOA NIC nie dajÄ…. Co moĹĽe konsultant? Nic.
Numer sprawy to 3135275.
MoĹĽe ktoĹ› z Ery to czyta?

Czas zmienić operatora który tak traktuje klienta płacącego ok 500PLN za wszystkie aktywacje.

Data: 2010-01-13 07:59:14
Autor: BearBag
ERA-stacjonarny numer firmowy - UWAGA
mi tam przeniesli numer stacjonarny z TP do Ery w pare godzin,
oczywiscie po uwolnieniu go przez TP (musialem czekac do konca
miesiaca). Nawet nie wiem kiedy to wl±czyli, bo rano numer już
normalnie działał.

Data: 2010-01-13 16:32:34
Autor: Jakub Danecki
ERA-stacjonarny numer firmowy - UWAGA
BearBag wrote:
mi tam przeniesli numer stacjonarny z TP do Ery w pare godzin,
oczywiscie po uwolnieniu go przez TP (musialem czekac do konca
miesiaca). Nawet nie wiem kiedy to wl±czyli, bo rano numer już
normalnie działał.

Ja tak miałem i z przeniesieniem PSTN->GSM jak i zmian± operatora
TPSA->ERA PSTN (w celu założenia ADSL ERY na kablu TPSA i definitywnego
pozbycia się literek TP na jakiejkolwiek korespondencji). Zero problemów
- przerwa przy PSTN->GSM niezauważalna (po prostu zacz±ł dzwonić telefon
przez GSM, zamiast przez kabel) a przy przeniesieniu kabla - nie było
żadnych problemów ze strony Ery, poza standardowym kłopotem pt. "Internet
TPSA wył±czy" a Era potem dopiero może "zlecić do wykonania, jak będ±
możliwo¶ci techniczne" - co trwało około 30 dni, ale na to byłem
przygotowany.
Za to w tym czasie nie dali rady z naliczaniem transmisji danych w
hotspocie swoim i naliczyli mi zamiast 1GB przesłanych danych - 3 razy po
1GB (w tym samym czasie, zwielokrotniło im się w systemei bilingowym) i
problemy księgowe trwały... 12 miesięcy. Ale jako¶ się w końcu dogadałem.

rgrds,
Jakub

ERA-stacjonarny numer firmowy - UWAGA

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona