Data: 2010-01-13 10:50:44 | |
Autor: Mariusz | |
ERA-stacjonarny numer firmowy - UWAGA | |
Witam.
Chciałbym ostrzec przed lekkomyślnością przenoszenia numeru stacjonarnego do ERY. Postanowiłem opuścić TPsa i jej abonament za nic. Został zakupiony nowy abonament u Ery i zlecone przeniesienie numeru stacjonarnego jako usługi do tego abonamentu. W TPsa trzeba było odczekać ponad miesiąc na rozwiązanie umowy. Z Ery przyszła informacja, że TPsa uwolni numer 2009-12-30 i w ciągu 24h zostanie on aktywowany na komórce. Przyszedł 31XII i .... Do tej pory dział techniczny Ery walczy z problemem bo numer oczywiście nie działa. Na początku podejrzewałem tepsę. Ale numer został prawidłowo uwolniony i wina leży całkowicie po stronie Ery a moja firma już 2 tygodnie jest bez numeru stacjonarnego. Wielokrotne telefony do BOA NIC nie dają. Co może konsultant? Nic. Numer sprawy to 3135275. Może ktoś z Ery to czyta? Czas zmienić operatora który tak traktuje klienta płacącego ok 500PLN za wszystkie aktywacje. |
|
Data: 2010-01-13 07:59:14 | |
Autor: BearBag | |
ERA-stacjonarny numer firmowy - UWAGA | |
mi tam przeniesli numer stacjonarny z TP do Ery w pare godzin,
oczywiscie po uwolnieniu go przez TP (musialem czekac do konca miesiaca). Nawet nie wiem kiedy to wl±czyli, bo rano numer już normalnie działał. |
|
Data: 2010-01-13 16:32:34 | |
Autor: Jakub Danecki | |
ERA-stacjonarny numer firmowy - UWAGA | |
BearBag wrote:
mi tam przeniesli numer stacjonarny z TP do Ery w pare godzin, Ja tak miałem i z przeniesieniem PSTN->GSM jak i zmian± operatora TPSA->ERA PSTN (w celu założenia ADSL ERY na kablu TPSA i definitywnego pozbycia się literek TP na jakiejkolwiek korespondencji). Zero problemów - przerwa przy PSTN->GSM niezauważalna (po prostu zacz±ł dzwonić telefon przez GSM, zamiast przez kabel) a przy przeniesieniu kabla - nie było żadnych problemów ze strony Ery, poza standardowym kłopotem pt. "Internet TPSA wył±czy" a Era potem dopiero może "zlecić do wykonania, jak będ± możliwo¶ci techniczne" - co trwało około 30 dni, ale na to byłem przygotowany. Za to w tym czasie nie dali rady z naliczaniem transmisji danych w hotspocie swoim i naliczyli mi zamiast 1GB przesłanych danych - 3 razy po 1GB (w tym samym czasie, zwielokrotniło im się w systemei bilingowym) i problemy księgowe trwały... 12 miesięcy. Ale jako¶ się w końcu dogadałem. rgrds, Jakub |
|