Data: 2010-01-13 07:59:14 | |
Autor: BearBag | |
ERA-stacjonarny numer firmowy - UWAGA | |
mi tam przeniesli numer stacjonarny z TP do Ery w pare godzin,
oczywiscie po uwolnieniu go przez TP (musialem czekac do konca miesiaca). Nawet nie wiem kiedy to wlączyli, bo rano numer już normalnie działał. |
|
Data: 2010-01-13 16:32:34 | |
Autor: Jakub Danecki | |
ERA-stacjonarny numer firmowy - UWAGA | |
BearBag wrote:
mi tam przeniesli numer stacjonarny z TP do Ery w pare godzin, Ja tak miałem i z przeniesieniem PSTN->GSM jak i zmianą operatora TPSA->ERA PSTN (w celu założenia ADSL ERY na kablu TPSA i definitywnego pozbycia się literek TP na jakiejkolwiek korespondencji). Zero problemów - przerwa przy PSTN->GSM niezauważalna (po prostu zaczął dzwonić telefon przez GSM, zamiast przez kabel) a przy przeniesieniu kabla - nie było żadnych problemów ze strony Ery, poza standardowym kłopotem pt. "Internet TPSA wyłączy" a Era potem dopiero może "zlecić do wykonania, jak będą możliwości techniczne" - co trwało około 30 dni, ale na to byłem przygotowany. Za to w tym czasie nie dali rady z naliczaniem transmisji danych w hotspocie swoim i naliczyli mi zamiast 1GB przesłanych danych - 3 razy po 1GB (w tym samym czasie, zwielokrotniło im się w systemei bilingowym) i problemy księgowe trwały... 12 miesięcy. Ale jakoś się w końcu dogadałem. rgrds, Jakub |
|