Data: 2010-02-11 10:25:14 | |
Autor: J.F. | |
ERA znowu kradnie kasę z kont Blueconnect - teraz na "promocję" z GG | |
On Thu, 11 Feb 2010 09:54:54 +0100, Paweł G±ska wrote:
wow! trzeba anulować co¶ czego się nie zamawiało i do tego jeszcze używaj±c karty BC do netu z uwag± czytać SMSy od operatora A umowe czytales starannie ? Operatorzy raczej o to dbaja zeby bylo na pismie, lub choc w SMS. Coz to w koncu za internet bez GG, przeciez kazdy to chce miec, wiec miesiac za darmo :-) J. |
|
Data: 2010-02-11 10:31:28 | |
Autor: elmer radi radisson | |
ERA znowu kradnie kasę z kont Bluecon nect - teraz na "promocję" z GG | |
On 2010-02-11 10:25, J.F. wrote:
A umowe czytales starannie ? Operatorzy raczej o to dbaja zeby bylo na Umowa sankcjonujaca cos w rodzaju "oplaty za niezamowiony towar", a tak to kasowanie 5PLN chyba wyglada (choc nie znam szczegolow), raczej by podpadla pod klauzule niedozwolone. To cos w stylu firm ktore nieproszone przysylaja do domow/firm ksiazki czy inne cuda a potem probuja za to windykowac. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2010-02-11 10:45:06 | |
Autor: Paweł G±ska | |
ERA znowu kradnie kasę z kont Bluecon nect - teraz na "promocję" z GG | |
Witam,
W odpowiedzi na maila od elmer radi radisson z dnia: 2010-02-11 10:31: On 2010-02-11 10:25, J.F. wrote:ooo... bardzo dobry przykład, no to piszę jeszcze do UOKiKu -- Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2010-02-11 14:40:03 | |
Autor: J.F. | |
ERA znowu kradnie kasę z kont Blueconnect - teraz na "promocję" z GG | |
On Thu, 11 Feb 2010 10:31:28 +0100, elmer radi radisson wrote:
On 2010-02-11 10:25, J.F. wrote: W umowie by pisalo ze klientowi wlacza sie usluge, przy czym pierwszy miesiac uzywania jest promocyjnie bezplatny. I ze klient moze w dowolnym momencie wypowiedziec usluge, a przerwa przy najblizszym cyklu. J. |
|
Data: 2010-02-11 15:43:30 | |
Autor: Paweł Gąska | |
ERA znowu kradnie kasĂŞ z kont Blueconnect - teraz na "promocjĂŞ" z GG | |
Witam,
W odpowiedzi na maila od J.F. z dnia: 2010-02-11 14:40: On Thu, 11 Feb 2010 10:31:28 +0100, elmer radi radisson wrote:tylko na taką umowę to klient powinien się zgodzić :] wpychanie na siłę jest metodą na wyru...oszukanie ;) klienta godną firm prowadzonych prze Pana Kazia (przepraszam wszystkich Kazimierzy :]), a nie wielką korporację o nazwie ERA co więcej dziwnym zbiegiem okoliczności GG (i ta dziwna umowa) "samo się" im włączyło z 31.12.2009 na 1.01.2010 :] -- Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2010-02-11 16:13:43 | |
Autor: J.F. | |
ERA znowu kradnie kas? z kont Blueconnect - teraz na "promocj?" z GG | |
On Thu, 11 Feb 2010 15:43:30 +0100, Paweł G±ska wrote:
W odpowiedzi na maila od J.F. tylko na tak± umowę to klient powinien się zgodzić :] A te umowy to kiedy zawarte ? Bo klient sie zazwyczaj zgadza na oferte, co potwierdza podpisem. Tylko nie zawsze mu sie chce przeczytac te dwie strony maczkiem przed podpisaniem. No chyba ze im sie system pomylil, co tez sie zdarza. Masz tych modemow wiecej ? Zglosic reklamacje nie na wszystkie, a potem poinformowac UKE zeby sprawdzil jakie byly losy reklamacji - powinni znalezc swoj blad i wycofac wszystkie niezamowione oferty, a jak nie, to kara :-) Z mojej wspolpracy z Era nic takiego zlego o nich powiedziec nie moge - troche wciskaja swoich uslug w sposob niezbyt jasny, ale generalnie zawsze za akcja klienta. J. |
|
Data: 2010-02-11 16:32:57 | |
Autor: Paweł G±ska | |
ERA znowu kradnie kas? z kont Blueconnect - teraz na "promocj?" z GG | |
Witam,
W odpowiedzi na maila od J.F. z dnia: 2010-02-11 16:13: A te umowy to kiedy zawarte ? Bo klient sie zazwyczaj zgadza nażadne umowy, to pre-paid'y s± :] hehehe.... no wła¶nie kolejny raz obserwuję jak ten system się myli... jako¶ nigdy się nie pomylił na korzy¶ć klienta nie dalej jak miesi±c temu przechodziłem przez to samo, tylko "system" wyzerował konta... qrde, nie mógł dodać po 1000PLNów?? ;] Masz tych modemow wiecej ? Zglosic reklamacje nie na wszystkie, asztuk 217, niestety złożyłem już na wszystkie :] Z mojej wspolpracy z Era nic takiego zlego o nich powiedziec nie mogez mojej współpracy z ERˇ, wynika jedno: bur...ałagan ;) jakich mało na 80% pism do węża BOA (przestałem dzwonić, bo potem nie mam dowodów ich braku kompetencji) odpowiadaj± ludzie co nawet do końca nie przeczytali maila tylko klikaj± jak±¶ standardow± formułkę i "ticket" odhaczony -- Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2010-02-11 18:11:29 | |
Autor: J.F. | |
ERA znowu kradnie kas? z kont Blueconnect - teraz na "promocj?" z GG | |
On Thu, 11 Feb 2010 16:32:57 +0100, Paweł G±ska wrote:
W odpowiedzi na maila od J.F. Kontrole nadal mozna zlecic, tylko trudniej wtedy rzetelnosc skontrolowac. Z mojej wspolpracy z Era nic takiego zlego o nich powiedziec nie mogez mojej współpracy z ERˇ, wynika jedno: bur...ałagan ;) jakich mało Ale ja po prostu nie musialem z nimi korespondowac wcale :-) J. |
|
Data: 2010-02-11 21:22:29 | |
Autor: Paweł G±ska | |
ERA znowu kradnie kas? z kont Blueconnect - teraz na "promocj?" z GG | |
Witam,
W odpowiedzi na maila od J.F. z dnia: 2010-02-11 18:11: On Thu, 11 Feb 2010 16:32:57 +0100, Paweł G±ska wrote:to tylko ja mam taki niefart, że raz na dwa miesi±ce mam jak±¶ grubsz± aferę na kasę i muszę się upominać o zwroty od nich?? "... a łyżka na to.... niemożliwe" ;) -- Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2010-02-11 21:57:07 | |
Autor: J.F. | |
ERA znowu kradnie kas? z kont Blueconnect - teraz na "promocj?" z GG | |
On Thu, 11 Feb 2010 21:22:29 +0100, Paweł G±ska wrote:
W odpowiedzi na maila od J.F. to tylko ja mam taki niefart, że raz na dwa miesi±ce mam jak±¶ grubsz± aferę na kasę i muszę się upominać o zwroty od nich?? "... a łyżka na to.... niemożliwe" ;) Byc moze po prostu twoje Blueconnecty sa na tyle specyficzne, ze tam system ma problemy. Mnie nie wlaczaja dziwnych uslug. Choc nie, przepraszam, wlaczyli mi e-fakture. Mialem sie sprzeciwic dla zasady, ale w sumie sie pogodzilem. J. |
|
Data: 2010-02-18 14:24:28 | |
Autor: Paweł G±ska | |
ankieta satysfakcji z BOA - było: Re: E RA znowu kradnie kas? z kont Blueconnect - teraz na "promocj?" z GG | |
Witam,
W odpowiedzi na maila od Paweł G±ska z dnia: 2010-02-11 16:32: hehehe... cisza od tygodnia, ale za to dostałem ankietę satysfakcji z obsługi przez BOAMasz tych modemow wiecej ? Zglosic reklamacje nie na wszystkie, asztuk 217, niestety złożyłem już na wszystkie :] my¶lę sobie... poklikam, co mi tam ;) klikam kolejne strony i natrafiam na powód kontaktu z wężem BOA i czy dostałem odpowiedĽ (do klikania pierdoły typu, oferta, usługi, etc.) - reklamacji nie ma, więc klikam inne i piszę "reklamacja ponad 200 kart BC" oraz zaznaczam NIE w opcji czy BOA odpowiedziało, klikam dalej i ZONK cyt. Serwis chwilowo niedostepny. Przepraszamy. no to wracam do ankiety wybieram jak±¶ pierdołę i zaznaczam, że odpowiedzieli i TADAM serwer działa <rotfl> padłem to się nazywa obiektywna ankieta, kolejne gratulacje dla ERY :] -- Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2010-02-11 10:43:46 | |
Autor: Paweł G±ska | |
ERA znowu kradnie kasę z kont Bluecon nect - teraz na "promocję" z GG | |
Witam,
W odpowiedzi na maila od J.F. z dnia: 2010-02-11 10:25: A umowe czytales starannie ? Operatorzy raczej o to dbaja zeby bylo naumowę na pobieranie opłat za niezamówion± usługę?? nie czytałem, który to paragraf jest? ;) Coz to w koncu za internet bez GG, przeciez kazdy to chce miec, wiecwręcz marzyłem o tym po nocach :] -- Pozdrawiam Paweł |